Перли ЗНО-2015



Під час зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури випускники цього року писали твір на тему: " Наскільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї? 
Насолодіться сповна (без коригування) учнівськими «перлами» із цьогорічного тестування. І сміх, і гріх …

ü  Якби мені друзі не сказали, що не треба татуївати, я б уже була з кольоровими татуїровками.
ü  Я переконаний, що людина повинна сама ганьбитися, не дозволяючи робити це іншим.

ü  У творах письменників є лінії натиску суспільства.
ü  Деякі мали чорні душі, а інші — величезний квітковий сад.
ü  Самотність поставлена у цьому творі занадто в низькому рівні.
ü  У Шевченка були дуже вередливі пани в часи його кріпацтва.
ü  Людина повинна думати своїми місками і не піддаватися на провокації.
ü  Мавка кохала людину, коли сама вона живе не на суші.
ü  Усіх людей умовно можна поділити на дві колонки.
ü  Існує багато видів людей, але більшість з них належить до соціуму.
ü  Я важаю, що людина дослуховуватися до оточення. Наприклад: як вона вбрана, нема ніде, грязи на одягу, дирок та інш.
ü  Наприклад, людина жила собі, раділа, але чавкала дуже голосно за столом і навіть не здогадувалась, що це гидко, бридко, негігієнічно.
ü  Ім'я скрипача, на жаль, залишило мою пам'ять.
ü  Ще людині потрібна “друга половина”, бо вона повинна робити потомство.
ü  Шевченка викупили з кріпатства і послали в правильному напрямку.
ü  У нашому часі самотність можна замінити алкоголем.
ü  Ти народився оригінальним. Не помри копією, намагаючись догодити іншим.
ü  У кожного є своя потребність.
ü  Кожен хоче мати чоловіка чи жінку, я іще не знаю.
ü  Не тільки людям не хватає спілкування, а й псам.
ü  Людина - це персона, яка живе в своєму умі.
ü  І інколи я дивлюся на деяку свою фотографію і хочу кричати: " Невже я могла вдягнути такі джинси до такої футболки!?" Тому я зараз не соромлюся питати: " Ну, як вам мої нові салатові туфлі?"
ü  Вживати шкідливі звички — добре і приємно.
ü  Не забувайте, що ви індивідуальність і маєте свою думку і свої аналізи.

Немає коментарів:

Дописати коментар