11 клас. Укр. мова

Діти! Хто вдячний мені за підготовку, науку та "дбайливий дотик" - коментуйте та поширюйте мій ютуб-канал, відеопояснення, учнівські проєкти тощо: хай й інші учні знають про якісний матеріал для вивчення української мови та літератури. Зробімо разом соціальні мережі українськими!

Характеристика учня

Асинхронне завдання для 11-А та 11-Б на 26.05. (виконують лише ті учні, яким для вступу потрібна буде характеристика). Написати завтра та надіслати вайбером або електронною поштою.
Див. теорію ТУТ.
Див. зразки ТУТ.

========

Повторення. Орфографія

ДЗ для 11-А та 11-Б на 18.05:
1. Опрацювати §39, 50 (за підручником Ющука, 10 клас). Для повторення теми "Велика літера" також скористайтесь Новим правописом . Винятки та важкі випадки виписати в зошит та ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ. Див. ТУТ.
2. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:
"Написання НЕ з різними частинами мови",
"Уживання великої літери".
З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 6!!! 

СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.

========

Засоби міжфразового зв'язку

ДЗ для 11-А та 11-Б на 17.05:
1. Опрацювати теорію «Засоби міжфразового зв'язку».

2. Переглянути фрагмент розбору демонстраційного варіанту НМТ (відновлення тексту), починаючи з 45 хв 45 сек за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=offkds9Eky0
3. Підготуватися до пробного НМТ.

==========

Пунктуація складного речення. Орфографія

ДЗ для 11-А та 11-Б на 15.-16.05:
1. Підготуватися до заліку з теми "Пунктуація складного речення".
2. Опрацювати §53 (за підручником Заболотного, 5 клас). Винятки та важкі випадки виписати в зошит та ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ. Див. ТУТ.
3. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:
"Написання ненаголошених голосних у суфіксах",
"Написання префiксiв пре-, при-, прi-".
З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 6!!! 

СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.

Пунктуація складного речення. Орфографія

ДЗ для 11-А та 11-Б на 11.-12.05:
1. Допрацювати за потребою пунктуацію простого та складного речення. 
2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна
3. Опрацювати §29, 36 (за підручником Заболотного, 5 клас). Винятки та важкі випадки виписати в зошит та ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ. Див. ТУТ.
4. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:
"Написання сумнівних приголосних",
"Уживання апострофа".
З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 6!!! 

СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.

Пунктуація складного речення. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Повторення. Орфографія


ДЗ для 11-А та 11-Б на 08.05 (пн):
1. Вивчити тему "Складнопідрядні речення з кількома підрядними", використавши відеопояснення. Зробити конспект. Відео див. ТУТ.

2. Опрацювати §31, 32, 38, 39, 40 (за підручником Заболотного 5 клас, 2018 рік). Винятки та важкі випадки виписати в зошит. Винятки з тем ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ.

3. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:
"Написання ненаголошених голосних у коренях слів",
"Спрощення в групах приголосних",
"Уживання м'якого знака".
З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 9!!! 

СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.

========
Пунктуація складного речення

ДЗ для 11-А та 11-Б на 04.05 (чт):
1. Допрацювати за потребою пунктуацію простого та складного речення.
2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна


========
Пунктуація складного речення

ДЗ для 11-А та 11-Б на 01.05 (пн):

1. Повторити пунктуацію складного та простого речення. 
2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна

 ТУТ.

=======

Пряма мова

ДЗ (для 11-А на 25.04 (пн) та 11-Б на 24.04 (вт)):

1. Знати тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та "Заміна прямої мови непрямою". Бути готовим до контролю.
2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна

 ТУТ.

========

Пряма мова

ДЗ для 11-А та 11-Б на 17.05 (понеділок):
1. Вивчити тему (хто досі не зробив) "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням  ТУТ.
2. Виконати завдання письмово в зошиті чи на друкованій основі.
Розставте розділові знаки в реченнях з прямою мовою. З’ясуйте позицію слів автора та прямої мови. Накресліть схеми.
1. (Я,я) цієї пісні раніше не чув (С,с)казав студентові Тарас (В,в)и її знаєте? (Оксана Іваненко). 2. Будь сумлінним у навчанні і праці вчив мене батько (О. Донченко). 3. Послухай (К,к)аже Клим (Т,т)и справді вже глузуєш! (Л. Глібов). 4. Дідусь мовляє тихо урочисто (Щ,щ)асливі дітки ви що народились в лагідний час щасливую годину (Леся Українка). 5. Ходімо діти! Дорога далека не треба гаятись (Щ,щ)е раз вклонившись до землі сказав старий (П. Куліш). 6. Не плач дитино знайдемо твою матір десь тут вона має бути (З,з)аспокійливо говорить учитель (Є. Гуцало). 7. Тут всі зашуміли мов хвилі морськії (Х,х)одімо здобудемо волю (Леся Українка). 8. Спи синку рано ще мабуть (З,з)аспокійливо обізвалася з печі мати (Я,я) од самого вечора і очей не стуляла (Григір Тютюнник). 9. Ой на морі хвиля грала (С,с)умно дічина співала (У,у) долині роса впала поламала цвіт (М. Вороний). 10. Казав вовк (Я,я) козі товариш (Т,т)а йому ніхто не вірив (Нар. творчість). 11. Жінка з дубцем у руках іде берегом запитує дітлахів (Ч,ч)и не бачили ви часом тут рудої корови? 12. Як не вийде! рішуче промовив Петро (М,м)усить вийти! 13. Що це за зарево? схвильовано промовив вийшовши з хати Мороз. (Ц,ц)е мабуть сонце сходить (Із тв. С. Васильченка). 14. Ви б, може, плащ одягли (С,с)питала Одарка Федора Несторовича і додала (В,в)оно таке, наче на дощ… (Григір Тютюнник).

3. Виконати завдання письмово (писати розбірливо) або надрукувати.
Скласти речення за схемами (не списати, а скласти свої!!!)
1. "П, - а, - п?"
2. "П! - а. - П?"
3. "П? - а: - П".
4. А: "П", - а.
=========
Пряма мова
ДЗ для 11-А та 11-Б на 18.05 (вівторок):
1. Вивчити тему "Заміна прямої мови непрямою" за підручниками Глазової § 3 ТУТ та Заболотного § 5 ТУТ. ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ ПОВНИЙ, ЗРОЗУМІЛИЙ І ЯКІСНИЙ!!!
2. Виконати завдання письмово в зошиті або на друкованій основі.
Замініть пряму мову непрямою.
1. «Піду купатися в інше місце, в тінь», — сказав Вітя (С. Васильченко). 2. «Я, Насте, ніколи-ніколи тебе не забуду!» — гаряче промовив Кость (С. Васильченко). 3. «Ну чого тебе, Тарасе, понесло в поле?» — допитувалася мати (С. Васильченко). 4. На поріг вийшла Бондариха й гукнула: «Ану, діти, до хати! Усі! Перед дорогою годиться посидіти!» (С. Васильченко). 5. «Готові, капітане?» — ледь чутно запитав помічник. 6. «Спокійно, панове! — старший диспетчер стрепенувся, опанувавши себе, і додав у голос металу: — Ми впораємося! Головне — не панікувати!» 7. Другий пілот перемкнув мікрофон на трансляцію в салон і заговорив натреновано рівним голосом: «Пані та панове, від імені всього екіпажу вітаю вас на борту нашого літака». 8. «Починай, — наказав Радислав другому пілотові, — своє звернення». 9. «Кількість палива я вже розрахував, — доповів Мет. —Можете перевірити, капітане» (Із тв. М. Кідрука). 10. «Це дуже талановитий хлопець. Працює в мене інженером», – сказав Андрій (Р. Іваничук). 11. «Не барися, мій синочку, швидше повертайся!..» – старий сказав та й заплакав (Т. Шевченко). 12. Я взяв мікрофон і наказав: «Усім приготуватися до зйомки!» (М. Вінграновський).

***********

Завдання для учнів 11-А та 11-Б класу, які пропустили 14.04 урок укр. мови:
скласти за схемами речення (не списати, а свої речення), розставити розділові знаки і записати коментар на камеру. Надіслати фото речень і відеопояснення 14.04 до 20.00.
1. «П, - а. - П».
2. «П? - а: - П!»
3. А: «П», - а.
4. А: «П!» - а.

=========

Пряма мова

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 13.04.):

1. Вивчити тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити
конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.
2. Виконати завдання письмово або на друкованій основі.
Завдання див. ТУТ.

========

БЕЗСПОЛУЧНИКОВЕ РЕЧЕННЯ

Завдання для учнів, які 11 квітня пропустили уроки української мови. Розставте розділові знаки. Поясніть, замінюючи безсполучникові речення на складнопідрядні чи складносурядні. Запишіть відео.
Зразок: Прийде година - достигне і калина (Коли прийде ...).

1. Пан гуляв у себе в замку у ярмі стогнали люди (Леся Українка).
2. Сашко задихався і зморився більше години вони бігли з Сіроманцем до глинищ (М.В.).
3. Троянда не розквітне її спалило сонце непривітне (В.Чумак) .
4. Клопочуться батько й мати треба дитині ім’я давати (В.Еллан).
5. Сполохані орли злітають у небо сполохані жаби стрибають у болото (Є. Дудар).
6. Поруйнуєш гніздо лелек зазнаєш страшного лиха (О. Потапенко).
7. Знаю я моє ім'я не згасне на прийдешнім сонячнім путі (В. Сосюра).
8. Не русалонька блукає то дівчина ходить (Т. Шевченко).

ВИКОНАТИ ДО 20.00 11.04

=============

СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ'ЯЗКУ

ДЗ (для 11-Б (усіх учнів класу!!!) та 11-А на 10.04 ):
1.Повторити тему "Види зв'язку між простими реченнями в складному".
2.Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити
картку з теми можна ТУТ.
3. Знати бездоганно тему "Розділові знаки в безсполучниковому реченні".
Виконати завдання (для тих, хто не виконував у четвер).Завдання. Випишіть речення, між частинами яких треба поставити двокрапку (розділові знаки пропущено):
1. Розплющиш очі зупиниться мить.
2. Учись на старість буде як знахідка.
3. Повний чайник мовчить неповний шумить.
4. Зерно до зерна мірка повна.
5. Вірю сподівана воля прийде до стражденного краю.
6. Яблуню не вчи родити яблука її уже сама натура навчила.
7. Наука не вода в рот не увіллєш.
8. Розумний птах шкодує пір'я мудра людина шкодує слова.
9. Не могили в степу запорожці на чайках пливуть.
10. Переконатися пора зробивши зло не жди добра.
11. Я твердо знаю без розп'яття безсмертя на землі нема.
12. У товаристві лад усяк тому рад.
13. Життя прожито друзів не нажито.
14. Скрикне сова довго-довго луна не стихає.
15. Важко в навчанні легко в труді.
16. Прийде вечір всі вулиці в селі аж гудуть піснями.
17. Ні таки прекрасний наш народ він і в горі гідність зберігає.
18. Завтра буде дощ ластівки літають низько.


=======

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

ДЗ (для учнів 11-Б, які працюють удома, на 06.04):
1. Знати тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях".
2. Розставте розділові знаки. Поясніть, замінюючи безсполучникові речення на складнопідрядні чи складносурядні).
Зразок: Прийде година - достигне і калина (Коли прийде ...).

1. Знаю я моє ім’я не згасне на прийдешнім сонячнім путі (В. Сосюра). 
2. Ледь зоріло  на роботу йшла (М. Шаповал). 
3. В житті побачиш ти такі картини поганий друг в біді завжди покине (В. Голубничий). 
4. Того ранку у селі не кували ковалі мого діда серед ночі вбили кляті куркулі (Б. Олійник). 
5. До влади прийшов силою  з ганьбою витурлять (О. Воля). 
6. Ще сонячні промені сплять  досвітні огні вже горять (Леся Українка).
7. Вірив ти народ твій буде першим на весь світ! (П. Тичина). 
8. Дощ упав на трави оживуть отави. Дощ упав на жито  будем краще жити (М. Шаповал). 
9. Мовить слово соловей співає (Нар. творчість). 
10. Нема розумного друга  з книгою поговори (Нар. творчість).
11. Дощ пройшов хазяйським кроком  сад в росі купається (І. Нехода). 
12. Ми можем згинути не згине народ (М. Стельмах). 

======

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 23.03 ):

1. Повторити матеріал з культури мовлення. Підготуватися до контролю.

2. Знати тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях".

3. Виконати завдання на друкованій основі.  Завантажити

картку з теми можна ТУТ.

========

Розділові знаки в безсполучникових реченнях

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 20.03 ):

1.Повторити (вивчити) тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях" за

підручником Заболотного, 11 клас (§ 36, стор. 161). Таблицю записати в зошити.

2.Виконайте вправи № 363 (усно), 367, 371 (письмово).
Підручник можна завантажити ТУТ.

======

Розділові знаки в складнопідрядних реченнях

ДЗ (для 11-Б на 13.03 та 11-А на 14.03 ):

1.Повторити (вивчити) тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях",
використавши відеопояснення. Див. ТУТ.
2.Виконайте всі завдання на друкованій основі.  Завантажити
картку з теми можна ТУТ. 

==========

Розділові знаки в складнопідрядних реченнях

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 10.03):

1.Повторити (вивчити) тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях",
використавши відеопояснення. Див. ТУТ.
2.Виконайте завдання № 2, 3, 4 на друкованій основі.  Завантажити
картку з теми можна ТУТ. 

===========

Складнопідрядне речення. Види складнопідрядних речень

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 06.03):

1.Повторити (вивчити) види складнопідрядних речень за підручником
Заболотного, 9 клас (див. ТУТ) або іншим джерелом. Знати назву, питання,
сполучники та сполучні слова.
2.Виконайте завдання № 1 (50 речень) на друкованій основі.  Завантажити
картку з теми можна ТУТ. 

==============

Складнопідрядне речення

ДЗ для 11-А на 03.03:

1.Повторити (вивчити) види складнопідрядних речень за підручником Заболотного, 9 клас (див. ТУТ) або іншим джерелом. Знати назву, питання, сполучники та сполучні слова.

2.Виконайте завдання на друкованій основі.  Завантажити картку з теми можна тут.

==============

Завдання для учнів 11-А класу, які 01.03 не писали контроль з укр мови.

Завдання. Випишіть речення, у яких між частинами не ставляться розділові знаки. Поясніть за такою схемою: граматичні основи-характеристика сполучників-правило. Запишіть відеопояснення.  Виконати до 20.00 01.03.
Внизу на рівнині вже відквітала весна а в горах вона лише починалася /О.Гончар/. Крикне ворон і бринить його крик довго-довго (Г. Тютюнник). Іще одна-єдина мить і дальній поїзд прошумить. (А.Малишко.) Часом у блакитній вишині пропливала біла хмара або пролітала пташина (А.Шиян) Ще неба шовк хмаринками не журиться і рясно жито сизим зацвіта /В.Козак/. А тепер шепочуть колоски у полі й сонцем налилося золоте зерно (В.Сосюра). Тільки що Марія розпалила в печі й приставила горщики у вікнах замиготіла чорна смушева шапка й блиснули чорні брови (І. Нечуй-Левицький). Сонце зійшло і враз над Києвом занялося ре­ви­ще гудків. (Смолич) Коло броду дотлівали жовті віти яворів а над ними пролітали білі лебеді вгорі. (Д.Луценко.) І пливла у далеч біла павутина і сміялось небо як блакитний сад. (М.Рильський.) Скрізь якась покора в тишині розлита і берізка гола мерзне за вікном (В. Сосюра). Не цвітуть квітки зимою і дерева не шумлять. (Олександр Олесь.)

==========

Складносурядне речення

ДЗ (для 11-Б та 11-А на 27.02)
1. Вивчити тему "Складносурядне речення",  використавши відеопояснення "Складносурядне речення".
2. Виконати всі завдання на друкованій основі.  Див. ТУТ.
В усіх реченнях ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ, ВИДІЛИТИ СПОЛУЧНИКИ ТА  СПІЛЬНІ СЛОВА.

==========

Просте речення. Пунктуація

ДЗ (для 11-Б та 11-А на 20.02)
1. Повторити вивчений матеріал: однорідні члени речення, вставні слова, звертання, відокремлені члени речення. 
Особливу увагу звернути на теми: граматичні помилки в реченнях з однорідними членами та в реченнях з дієприкметниковими та дієприслівниковими зворотами. 
2. Опрацюйте тему "Порівняльний зворот". Див. ТУТ. 
3. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ В ЗОШИТІ ТА ВИВЧІТЬ ПРАВИЛА ВИДІЛЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ЗВОРОТІВ КОМАМИ!!!  за підручником Заболотного (§ 14) . Див. ТУТ.  
4. Виконайте завдання. Підкресліть граматичні основи та порівняльні звороти. Розставте пропущені розділові знаки. Обґрунтуйте свою відповідь.
1. І хай рожевий наче мрія птах мені співає в золотих житах (Д.Кремінь).
2. І дивиться місяць на землю де в цвіті немов у фаті йде весна (Д. Іванов).
3. На заході півнеба охопили нерухому заграву дощ лив як з відра (О. Гончар).
4. І вже струмочки наче діти побігли смішно по траві (М. Сом).
5. Новорічна ніч як казка (Є. Гуцало).
6. Капітан Косачів немов прокинувся од сну (Ю. Збанацький).
7. Моя любов як море що висохнуть не може (В. Сосюра).
8. Вечір чеше розпущені коси в золотому як сон ручаї (Г. Коваль).
9. А проміння довге як мітли обмете сизо-хмарну даль (В. Симоненко).
10. Зимовий вечір закуривши люльку розсипав зорі наче іскри (В. Симоненко).
11. Я вчився майже як відмінник.
12. Будинки як чотири високі скелі обступають подвір’я (О. Гончар).
13. А невісточка як веселка (Ю. Збанацький).
14. І сиві дуби як боги застигли нахмуривши брови (М. Луків).
15. А воли чумацькії великі як гори (Ю. Мушкетик).
16. Чисті та свіжі стіни ніби випромінювали ласку (Є. Гребінка). 
17. Видно всю станцію як на долоні (А. Звірик).
18. Шапка як єпископська митра (П. Загребельний).

==============

Відокремлені  члени речення

ДЗ (для 11-Б та 11-А на 13.02)
1. Повністю знати тему "Відокремлені члени речення". Уміти розмежовувати відокремлені члени речення, називати спосіб вираження, пояснювати розділові знаки.
2. Виконати завдання № 9 на друкованій основі.  Див. ТУТ.
3. Виконати інтерактивні вправи за посиланнями:

https://learningapps.org/display?v=pa3k0zdat20
https://learningapps.org/display?v=ph81sgckt20
https://learningapps.org/display?v=p9y1uwgqk20
https://learningapps.org/display?v=ppjzefr0c20

Доказом виконання інтерактивних вправ буде скрін. Тому кожен учень після виконання вправи його робить і зберігає, щоб за потреби надіслати вчителеві.
 ==============

Відокремлені додатки. Відокремлені уточнювальні члени речення

ДЗ (для 11-Б на 06.02 та 11-А на 08.02)
1. Повторити тему "Відокремлені додатки", "Відокремлені уточнювальні члени речення",  використавши відеопояснення
Зробити конспект відеопояснень у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ДОДАТКИ, УТОЧНЮВАЛЬНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ.
2. Виконати завдання № 7, 8 на друкованій основі.  Див. ТУТ.

=============
Відокремлені обставини
ДЗ (для 11-А на 06.02)
1. Повторити тему "Відокремлені обставини", використавши відеопояснення
Зробити конспект відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ОБСТАВИНИ.
2. Виконати завдання № 6 на друкованій основі.  Див. ТУТ.

==========
Відокремлені обставини
ДЗ (для 11-Б на 03.02)
1. Повторити тему "Відокремлені обставини", використавши відеопояснення
Зробити конспект відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ОБСТАВИНИ.
2. Виконати завдання № 6 на друкованій основі.  Див. ТУТ.
3. Доробити завдання № 4!!!
==========
Відокремлені прикладки
ДЗ (для 11-А 01.02 та 11-Б на 02.02)
1. Повторити тему "Відокремлені прикладки", використавши відеопояснення.
Зробити конспект відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ПРИКЛАДКИ.

2. Виконати завдання № 2, 3 ,5 на друкованій основі.  
Див. ТУТ.
==================
Відокремлені означення
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 30.01)
1. Повторити тему "Відокремлені означення", використавши відеопояснення.
Зробити конспект відеопояснень у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ОЗНАЧЕННЯ.

2. Виконати 1-е завдання на друкованій основі.  
Див. ТУТ.

================
Звертання. Розділові знаки при звертанні
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 24.01)
1. Повторити тему "Звертання", використавши відеопояснення.

Зробити конспект другого відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ВИДІЛИТИ ЗВЕРТАННЯ.

2. Виконати 2, 4-е завдання на друкованій основі.  3, 5-е в зошиті. 
Див. 
ТУТ.
=======================

Завдання для учнів 11-А класу, які не здали тему "Однорідні члени речення"
Розставити і пояснити розділові знаки в реченнях. 
Послідовність аналізу:
назвіть граматичну основу - укажіть однорідні члени речення - визначте синтаксичну роль однорідних членів - схарактеризуйте вид зв'язку між однорідними членами - схарактеризуйте сполучники, якщо вони є - застосуйте правило. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО!!!

1. А по дашку прозорої веранди ходили то дощі то голуби...
2. Озеро кишіло хижаками а саме окунем щукою судаком.
3. На гарячих прогрітих південним сонцем устах заграла гарна усмішка.
4. Промінням сонця м’ятою лугів і колосом достиглих наших днів так пахне хліб. 
5. Не дикі гуси а дике збіговисько ворогів налетіло з чужого краю скривавило воду в тихім Дунаї і на всій тихій землі.
6. Весілля веселилось як до заходу сонця так і після заходу сонця.

=======================

Вставні конструкції
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 23.01)
1. Повторити тему "Вставні конструкції", використавши відеопояснення.

Групи вставних слів вивчити напам'ять.
Зробити конспект другого відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ВИДІЛИТИ ВСТАВНІ СЛОВА.

2. Роздрукувати картку для роботи вдома та на уроці. Виконати 1-е завдання на друкованій основі.
Див. 
ТУТ.

=======================

ПУНКТУАЦІЯ
Однорідні й неоднорідні означення
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 17.01)
1. Знати всю тему "Однорідні члени речення". Бути готовим до контролю.
2. Виконати 6-е завдання на друкованій основі.
Див. 
ТУТ.

====================

ПУНКТУАЦІЯ
Однорідні й неоднорідні означення
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 16.01)
1. Знати всю тему "Однорідні члени речення".
2. Виконати 4, 5-е завдання на друкованій основі.
Див. 
ТУТ.

====================

ПУНКТУАЦІЯ
Однорідні й неоднорідні означення
ДЗ (для 11-А на 11,13.01 та 11-Б на 12.01)
1. Повторити тему "Однорідні й неоднорідін означення", використавши відеопояснення.
Зробити конспект відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й ОДНОРІДНІ ОЗНАЧЕННЯ.
"Однорідні й неоднорідні означення"

2. Виконати 2-4-е завдання на друкованій основі.
Див. 
ТУТ.

====================

ІІ семестр
ПУНКТУАЦІЯ
Однорідні  члени речення
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 09.01)
1. Повторити тему "Однорідні члени речення", використавши відеопояснення.
"Розділові знаки при узагальнювальних  словах".

Зробити конспект відеопояснень у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ.

2. Роздрукувати картку для роботи вдома та на уроці. Виконати 1-е завдання на друкованій основі.
Див.
ТУТ.
============================

ГОЛОВНІ ТА ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 19.12)
1. Повторити тему "Головні та другорядні члени речення"; зробити конспект (для тих, хто досі не зробив), використавши відеопояснення (форма вираження+приклад):

2. Підкресліть граматичні основи. З’ясуйте, якими членами речення виступають виділені слова.

1. Попереду бовваніли вали Очакова(В. Малик). 2. Зливи травня , що зачастили після снігового березня та мокрого квітня, перетворили курну рівнину у водяне царство (Ю. Яновський). 3. Поклади мені варення з полуниці , розкажи мені казку таку просту… (К. Герасименко). 4. Палиця батька стояла, як завше, у своєму кутку (У. Самчук). 5. Брязнули морозом ковані остроги — будуть на Покрову од зими листи (С. Бен). 6. Ось і його річка, що має чотири броди, ось і принишкле село з корогвами тополь , і під солом’яною шапкою хатина, що тримає у віконцях сновійність місяця(М. Стельмах). 7. В осінню ніч сорок п’ятого року прощання лунали над Дніпром(О. Довженко). 8. Він і досі, повертаючись пізно додому, стукає в це віконце з місячним маревом чи клубками темені(М. Стельмах). 9. Люди із замерзлими тілами , перебігши очима грізні рядки на екрані, голосно, сміливо, з радісним запалом стріпують головами (В. Винниченко). 10. За кермом сидів маленький боєць у великих димчастих окулярах (О. Гончар). 11. Вгорі на стінах висіли гірлянди з сосни(А. Головко). 12. Василько, осліплений від радості, не помічав змученого усміху Анни, не чув лементу дитяти (Р. Федорів). 13. Всі, хто зібрався в залі, з нетерпінням чекали початку засідання суду (О. Кобилянська). 14. Нехай ботаніки розв’язують питання про різнобарвний лист у пору опадання (М. Рильський). 15. Це якось уже мимоволі заспокоювало хвилювання молодих льотчиків, виповнювало серця упевненістю в успішне виконання бойового завдання (А. Головко).

3. Уміти визначати в реченнях головні й другорядні члени, ставити питання, указувати тип обставини та застосовувати прийоми розмежування членів речення в складних випадках.

4. ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ ВИ ПОВТОРЮВАЛИ художні засоби. На понеділок повинні вміти знаходити художні засоби у віршах та визначати їх вид. 
============================

ГОЛОВНІ ТА ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ

ДЗ (для 11-А на 13.12;  для 11-Б на 15.12)
1. Повторити тему "Головні та другорядні члени речення"; зробити конспект, використавши відеопояснення (форма вираження+приклад):

Особливу увагу зверніть на способи розмежування додатків та означень, додатків та обставин. ПРИЙОМИ РОЗМЕЖУВАННЯ ВИВЧІТЬ!!!

ІНФОРМАЦІЯ ДО ВІДОМА УЧНІВ!!!
Остання тема з укр. мови присвячена художнім засобам, але ми їх розглядали протягом семестру на уроках літ-ри. До п'ятниці ви їх можете ще повторити самостійно за відопоясненнями. На уроках ми потренуємося - і лише після того ваші знання буде перевірено. 
Працюйте із задоволенням!

============================

ЛОГІЧНІ ПОМИЛКИ В СКЛАДНОМУ РЕЧЕННІ

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 12.12

1. Опрацювати § 30-31 за підручником Авраменка (11 клас).
2. Виконати вправу 2 (стор. 99 за підр. Авраменка). 
3. Виконати ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ завдання у вигляді таблиці "НЕПРАВИЛЬНО-ПРАВИЛЬНО"
Знайдіть логічні помилки в будові речень. Відредагуйте речення.
1. Перше, на чому я хочу зупинитися, — це на підготовці випускників до уроків.
2. Ми зайшли в кабінет до директора, який був у кінці коридору.
3. Ми не пішли в кіно. Бо треба готуватися до іспитів.
4. Уранці офіцери кинулися шукати бранця, і від нього уже духу не лишилося.
5. Ви мусите з’ясувати кількість підручників у бібліотеці і скільки необхідно придбати.
6. ЇЇ поважали за веселу вдачу і що вона надійна подруга.
7. Вийшов черговий номер журналу, який підписав до друку Андрій Волинець, який призначений виконуючим обов’язки головного редактора.
8. То відгомін тих давніх часів. Коли люди поклонялися всемогутній і таємничій природі.
9. Ми порадили колегам бути уважнішими до вибору товарів, що працюють у другу зміну.
10. Брат подарувала мені одяг, який старший за мене на два роки.
11. Розсадником бур’янів став парк відпочинку для дітей, які досягають уже півтора метра висоти.
12. Я не сперечаюся зі своїм батьком. Оскільки його складно в чомусь переконати.
13. Оленка розгорнула книжку на останній сторінці, яка любила читати.
14. Цікавлять мене юридичні виші і які вступні іспити треба складати.
15. Дерева в лісі стоять сірі, а ялини своїм убранням приваблюють зір.
16. Лектор довго говорив про шляхи подолання кризи в економіці, і це мало цікавило аудиторію.

4. Опрацювати §19-31 за підручником Авраменка та за зошитом. Підготуватися до контрольної роботи №3.
============================

НЕПОВНІ РЕЧЕННЯ. ПРОСТІ УСКЛАДНЕНІ РЕЧЕННЯ

ДЗ (для 11-А на 06.12 та 11-Б  на 08.12) на 2 уроки

1. Повторити тему "Неповні речення. Тире в неповних реченнях". Див. відеопояснення:
ТУТ.  Зробити конспект у робочому зошиті: два типи неповних речень+приклади.
2. Опрацювати тему "Непрямий порядок слів. Інверсія". Записати таблицю "Прямий-непрямий порядок слів" у зошит.
Відеопояснення див. ТУТ. 
3. Опрацювати § 28-29 за підручником Авраменка (11 клас).
2. Виконати вправи 3, 5 (стор. 92 за підр. Авраменка). Уміти пояснювати речення.

=====================


ОДНОСКЛАДНІ РЕЧЕННЯ. ВИДИ ОДНОСКЛАДНИХ РЕЧЕНЬ

ДЗ (для 11-Б та 11-А на 05.12)
1. Повторити види односкладних речень. Див. відеопояснення:
Зробити конспект у вигляді таблиці: вид речення - форма вираження присудка - приклад.
2. Роздрукувати картку. Виконати 1-е завдання на друкованій основі. 
Див. ТУТ. 
========================
ПАСИВНІ КОНСТРУКЦІЇ

ДЗ (для 11-Б на 02.12)
1. Опрацювати § 24 за підручником Авраменка (11 клас) та зробити конспект (НЕ СПИСУВАТИ ВСЕ ПІДРЯД!)
2. Виконати вправи 3, 5, 7 (підр. Авраменка). Уміти пояснювати речення.

=====================

ЗВ'ЯЗОК МІЖ ПІДМЕТОМ ТА ПРИСУДКОМ

ДЗ (для 11-А на 30.11 та 11-Б на 01.12)
1. Опрацювати відеопояснення та § 24 за підручником Авраменка (11 клас). 
2. Виконати вправи 2, 3 (підр. Авраменка).
3. Виконати картку.  
Підкресліть підмет і присудок. Виберіть з дужок потрібну форму присудка. Поясніть правила координації підмета з присудком. 
1. Переважна більшість овець (прокидалися, прокидалася) разом із пастухом (П. Коельо). 2. Хай (живуть, живе) на світі мир, і труд, і спокій (В. Сосюра). 3. Троє вершників (їдуть, їде) степами у молодому житі (М. Нагнибіда). 4. Вже тридцять сім (спливли, спливло) відтоді літ (Б. Олійник). 5. Дві хмароньки (зустрілися, зустрілося) удосвіта колись (Олександр Олесь). 6. Катерина з братом аж (злякалася, злякалися). (Є. Гуцало). 7. В просторій кімнаті (стояли, стояло) щось із п'ятнадцять столиків (М. Трублаїні). 8. Не вітер, а буря над землею в замети (клали, клала, клав) білий сніг. (Л. Первомайський). 9. Сто душ гайдамаків (гукнули , гукнуло): «До бою!» (Б. Грінченко). 10. І (пливе, пливуть) тоненькими, поплутаними струмочками не то думка, не то мрія. (М. Івченко). 11. Два метелики в повітрі промінець стеблом (обрали, обрало) (О. Слоньовська). 12. Головною темою їхніх розмов (була, були) перемога, марш, Прага, чиїсь ми­лозвучні вірші (О. Гончар). 13. Півсотні літ (минуло, минули) з того, чимало вибігло води, як привели шляхи Рудого се­лянським хлопчиком сюди (М. Упеник). 14. То (йшло, йшли) назустріч багато мовчазних, весняних оленів... (Є. Гуцало). 15. В просторій кім­наті (стояло, стояли) щось із п'ятнадцять столиків (М. Трублаїні). 16. Я не забув тебе, за­воде, хоч вже (пройшли, пройшло) багато літ (В. Сосюра).  17. Чотири зошити в оправі (лежить, лежать) у мене на столі (А Малишко). 18. Колись на пагорбі отім два вітряки старих (стояли, стояло) (М. Федунець). 19. Три дівчини, студентки-агрономи, (йшли, йшло) взимку по доріжці польовій (М. Рильський). 20. Двадцять юних музикантів (з учнів) самовіддано (дули, дуло) у труби (С. Колесник). 

=====================

УЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ
ДЗ (для 11-А та11-Б на 28.11)
1. Повторити вживання прийменників (§ 22-23). 
2. Виконати завдання.
Позначте рядки, у яких всі прийменники вжито правильно. Відредагуйте помилкові.
1. Повідомити по радіо, завдання мені не під силу, перекласти на українську мову.
2. За світовими стандартами, згідно зі звичаєм, ходити по воду.
3. Товариш по школі, працювати за програмою, художник по костюмам.
4. Залучати до роботи, берегти про чорний день, іти за грибами.

1. Фахівець у галузі, занести до протоколу, відповідно з наказом.
2. Прийнятий у ремонт, вступити в інститут, на захист меншого.
3. У знак поваги, піти за водою, недивлячись на обставини.
4. За два кілометри на схід, згідно з правилом, через хворобу.

1. У його присутності, за умови збереження, пізнати по очах.
2. Чемпіон по боксу, підручник із фізики, по списку.
3. Інженер по фаху, з власного досвіду, при зачинених дверях.
4. Зошит по математиці, при посередництві колег, на знак згоди.

1. У зв'язку з хворобою, розписка про одержання, іти по суниці.
2. Про всяк випадок, після підписання договору, у службових справах.
3. По столовій ложці в день, працювати за сумісництвом, згідно з моїми відомостями.
4. За дорученням старости, дібрати слова по аналогії, комісія в справах молоді.

1. Добрий від природи, залучити до роботи, узяти до уваги, назвати на ім'я
2. Згідно з наказом, підручник з мови, концерт на замовлення, зустрілися по обіді.
3. Прийти у справі, приїхати до Києва, по завершенні роботи, заступник з навчальної роботи.
4. За покликом серця, покласти до кишені, згідно з розпорядженням, родич по материнській лінії.

3. Підготуватися до контролю знань з вивчених тем: "Синтаксичне узгодження", "Синтаксичне керування", "Уживання применників".

=====================

СКЛАДНІ ВИПАДКИ І ВАРІАНТИ
СИНТАКСИЧНОГО КЕРУВАННЯ

ДЗ (для 11-А та11-Б на 21.11)
1. Опрацювати § 21 за підручником Авраменка (11 клас). Вивчити НАПАМ'ЯТЬ складні випадки синтаксичного керування. Повторити вживання прийменників  § 22-23.
2. Виконати вправи 2, 7 (підр. Авраменка).

=====================
СКЛАДНІ ВИПАДКИ
СИНТАКСИЧНОГО УЗГОДЖЕННЯ

ДЗ (для 11-А на 16.11 та 18.11;  для 11-Б на 17.11)
1. Вивчити тему "Складні випадки синтаксичного узгодження" та зробити конспект, використавши відеопояснення (правило+приклад)
Відеоурок див. ТУТ. 
2. Виконати вправи 2, 7 (підр. Авраменка). Біля кожного словосполучення написати правило-пояснення.
Зразок. Під’їжджати до міста Тернополя (узгоджуємо: місто+географ. назва)
пишаюся містом Горішні Плавні (не узгоджуємо: місто+складна власна назва)
засмагати біля річки Прута (узгоджуємо: річка+географічна назва)

=====================
Текст радіодиктанту-2022

Твій дім

Розкажи мені про свій дім. Той, що пам’ятає твої перші хиткі кроки і береже щорічні зарубки часу, залишені рукою матері на одвірку.

Розкажи про його запах – теплий сонний дух книжкових полиць, побитого шашелем креденса, жовтого супу з терпкою петрушкою. Або, може, навпаки – бадьорі пахощі фарби, лаку, новизни; як же довго, чи не пів життя мріялося про власний дім!

Розкажи про його скрипи і шерехи, тіні й залиті світлом кімнати, безтурботний сміх або надтріснуті голоси, які зненацька напівголосно заговорили про те, що, ймовірно, більше нічого не буде як раніше.

Насуплений, пошрамований, із заклеєними навхрест шибками, твій дім, беззахисний під час великої біди, тепер щосили намагається бути фортецею: десь у його нутрощах - у темному, незатишному підвалі - часто ховаються від обстрілів люди і домашні звірі.

А деколи дім здатен уміститися до розмірів валізи. Всі ми тепер, мов ті равлики, знаємо ціну великих переселень.

Та головне – це місце сили і пам’яті роду. З нього черпали снагу твої попередники, перемелені жорнами темних часів, – війнами, репресіями, боротьбою з двоголовою гідрою. Їх ламали, а вони билися за право вижити й зберегти в собі свій дім. От як і ми тепер.

Я точно знаю, він вистоїть, виборсається, дочекається твого схвильованого вигуку: "Я вдома!". А ти про все-все мені розкажеш.

=====================
ЧАСТИНИ МОВИ
ДЗ (для 11-Б на 14.11)
1. Повторити частини мови. 
2. Виконати картку на друкованій основі або в зошиті.
Див. ТУТ. 

=====================

ЧАСТИНИ МОВИ
ДЗ (для 11-А на 14.11)
1. Повторити частини мови. 
2. Виконати картку на друкованій основі або в зошиті.
Див. ТУТ. 
=====================

ЧАСТИНИ МОВИ
ДЗ (для 11-Б на 11.11)
1. Повторити частини мови. 
2. Виконати картку на друкованій основі або в зошиті.
Див. ТУТ. 
=====================

РОЗМЕЖУВАННЯ СПОЛУЧНИКІВ ТА ОДНОЗВУЧНИХ  СЛІВ

ДЗ (для 11-Б на 10.11)
1. Вивчити тему "Розмежування сполучників та однозвучних слів". Див. таблицю у зошиті.
2. Виконати картку.
Спишіть реченя, розкриваючи дужки. Визначте частини мови виділених слів.
В криницю старості не заглядай, про/те, яким ти будеш, не гадай. Як/би тобі не поталанило, не жди добра у відповідь на зло. Не смійся з другого, що/б тобі не було того. Хліба цей рік виявилися слабосильними, за/те трави котилися важкими, шумуючими валами. Що/б то був за швець, коли б усім на один манер чоботи шив? Як/би мені хотілося, щоб літо ніколи не закінчувалося! Та пітьма не так уже мучила Соломію, про/те вогкий холод прой-мав її наскрізь.  Як/би знав, де впав, то й соломки б підослав.  За/те ми любимо свою Батьківщину, що вона — своя. Що/б тебе, малого, взяли на ярмарок, це треба було заслужити...Як/би мені черевики, то пішла б я на музики. Старий заховавсь в степу на могилі, що/б ніхто не бачив. Як/би я втратив очі, Україно, не зміг би жить, не бачачи лугів. Треба слову радощів додати, що/б уміло душу звеселяти. 

=====================

РОЗМЕЖУВАННЯ СПОЛУЧНИКІВ ТА ОДНОЗВУЧНИХ  СЛІВ

ДЗ (для 11-А на 08.11)
1. Підготуватися до контролю з теми "Власне українські слова".
2. Вивчити тему "Розмежування сполучників та однозвучних слів". Див. таблицю у зошиті.
3. Виконати картку.
Спишіть реченя, розкриваючи дужки. Визначте частини мови виділених слів.
В криницю старості не заглядай, про/те, яким ти будеш, не гадай. Як/би тобі не поталанило, не жди добра у відповідь на зло. Не смійся з другого, що/б тобі не було того. Хліба цей рік виявилися слабосильними, за/те трави котилися важкими, шумуючими валами. Що/б то був за швець, коли б усім на один манер чоботи шив? Як/би мені хотілося, щоб літо ніколи не закінчувалося! Та пітьма не так уже мучила Соломію, про/те вогкий холод прой-мав її наскрізь.  Як/би знав, де впав, то й соломки б підослав.  За/те ми любимо свою Батьківщину, що вона — своя. Що/б тебе, малого, взяли на ярмарок, це треба було заслужити...Як/би мені черевики, то пішла б я на музики. Старий заховавсь в степу на могилі, що/б ніхто не бачив. Як/би я втратив очі, Україно, не зміг би жить, не бачачи лугів. Треба слову радощів додати, що/б уміло душу звеселяти. 

=====================

ВЛАСНЕ УКРАЇНСЬКІ СЛОВА

ДЗ (для 11-Б на 07.11)

1. Опрацювати значення дієслів, які не встигли розглянути на уроці.
2. Розтлумачити ПИСЬМОВО такі прикметники: тужавий, картатий, строкатий, чепурний, огрядний, кволий, чванькуватий, кремезний, пустотливий, меткий, зухвалий, дотепний, клопітливий, порский, марудний, неоковирний. 
Записати 1-2 приклади до кожного (можна фрагменти речень). Знати їхнє значення.
3. Підготуватися до контролю.

=====================
ПРИЙМЕННИК

ДЗ (для 11-А на 07.11)
1. Повторити тему "Уживання прийменників".
2. Виконати вправи.   
Завдання 1. Відредагуйте словосполучення.
Завдання по мові; мешкати по вулиці; автобус по замовленню; комісія по перевірці фактів; розіслали запит по міністерствах; поговорити по душам; план по продажу м'яса; по проханню; по імені; зауваження по роботі; не по силах; по відношенню до нього; по словам очевидців; сварка із-за дурниці; номер по порядку; знати при житті; в одинадцять годин; при аварії вибити скло; при вході; хворіти грипом; говорити на рідній мові; контрольна робота по темі.

Завдання 2. Відредагуйте подані речення.
1. Гра переноситься із-за погодних обставин.
2. Ви повинні діяти згідно розпорядження керівництва.
3. Обов’язково ознайомтеся з інструкцією по техніці безпеки.
4. Відповідно наказу аудиторська фірма перевірила звітність банку.
5. Неподалік зупинився автобус по заказу.
6. На протязі тижня довелося змінювати плани.
7. По написанню роману письменниця виїжджає з країни.
8. При досліджуванні цього питання вони забули найголовніше.
9. При вашій допомозі ми встигнемо виконати замовлення.
10. Майор міліції загинув при виконанні службових обов’язків.

3. У рамках підготовки до Дня української мови та писемності поповнюємо свій лексичний запас - вчимо власне українські слова.
Виписати із запропонованої статті решту слів і вивчити (хто не знає) їхнє значення.  Допис див. ТУТ.  

Розтлумачити такі прикметники: тужавий, картатий, строкатий, чепурний, огрядний, кволий, чванькуватий, кремезний, пустотливий, меткий, зухвалий, дотепний, клопітливий, порский, марудний, неоковирний. Знати їхнє значення.
=====================

ПРИЙМЕННИК
ДЗ (для 11-А на 02.11 та 11-Б на 03.11.)
1. Опрацювати § 16 за підручником Заболотного (11 клас). Занотувати та вивчити таблиці на стор. 73,75,76. Підготуватися до опитування з теми "Уживання прийменників".
2. Виконати вправи № 171,172. 
3. У рамках підготовки до Дня української мови та писемності поповнюємо свій лексичний запас - вчимо власне українські слова.
Виписати із запропонованої статті наступних 10 слів і вивчити (хто не знає) їхнє значення.  Допис див. ТУТ. 

=====================

ПРИЙМЕННИК

ДЗ (для 11-А та 11-Б на 01.11.)
1. Повторити тему "Прийменник. Уживання прийменників" за підручником Заболотного (7 клас). Особливу увагу зверніть на таблицю (стор. 165); § 22–23 (за підручником Авраменка).
2. Виконати картку. 

3. У рамках підготовки до Дня української мови та писемності поповнюємо свій лексичний запас - вчимо власне українські слова.
Виписати із запропонованої статті перших 10 слів і вивчити (хто не знає) їхнє значення. 
Допис див. ТУТ. 
=====================
ПРИЙМЕННИК
ДЗ (для 11-А (ІІ гр.) та 11-Б на 31.10.)

1. Опрацювати тему "Прийменник. Уживання прийменників" за підручником Заболотного (7 клас). Особливу увагу зверніть на таблицю (стор. 165). Їі потрібно записати в зошити та вивчити.

2. Вивчити § 22–23 (за підручником Авраменка), виконати письмово в зошиті вправи 2,7.

ДЗ (для 11-А (І гр.) на 31.10.)
1. Повторити тему "Прийменник. Уживання прийменників" за підручником Заболотного (7 клас). Особливу увагу зверніть на таблицю (стор. 165); § 22–23 (за підручником Авраменка).

=====================
ДІЄСЛОВО
Завдання на асинхронний урок (для 11-А та 11-Б на 18.10.)

1. Прослухайте та законспектуйте фрагмент радіопрограми "Слово" про вживання дієприкметників. Див. ТУТ.
2. Виконайте завдання ПИСЬМОВО в зошитах.
Відредагуйте словосполучення, замінюючи невластиві для української мови активні дієприкметники. Оформіть у вигляді таблиці: НЕПРАВИЛЬНО – ПРАВИЛЬНО

Бувший однокласник, знеболюючий засіб, командуючий армією, біжучий рядок, усі бажаючі, головуючий на зборах, керуючий відділом, пануюча думка, захоплюючий краєвид, ведучий архітектор, лікуючі властивості, співаючий ректор, пояснююча записка, працююче населення, вітаємо вас з наступаючими святами, практикуючий лікар, узагальнююче слово, проживаючі у місті, відбілюючий засіб, координуючий орган, зібрання віруючих, багато відпочиваючих, переконуючий доказ; постійно діюча комісія; в слідуючий раз; заспокоюючий препарат; вимірюючий прилад; хвилююча розповідь; домінуючий світогляд; правлячий клас; поступати слідуючим образом; переважаюча більшість; потрясаючий ефект; існуючі засоби, вражаючий випадок, захоплююча екскурсія, мигаючі зірки, далекосягаючі плани.

=====================
ДІЄСЛОВО
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 17.10.)
1. Вивчити тему "Активні та пасивні дієприкметники":
§ 18 (підр. О. Авраменка) та § 13 (підр. Заболотного). 
Законспектувати та вивчити "Основні способи заміщення активних дієприкметників теперішнього часу" (Авраменко стор. 58-59, Заболотний стор. 57) У ФОРМІ ТАБЛИЦІ (РЕКОМЕНДОВАНО - НЕ РЕКОМЕНДОВАНО). Знати всі приклади з параграфа.

2. Виконати вправи 3,7 (підр. Авраменка) та 134,135 (підр. Заболотного) у зошиті.

=====================
ДІЄСЛОВО
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 11.10.)
1. Вивчити тему "Дієвідміни дієслів". ВИНЯТКИ ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ.
2. Виконати письмово завдання в зошиті.
Підкресліть дієслова, що належать:
а) до І дієвідміни: мазати, клеїти, поїти, біліти, білити, кидати, кричати, розповісти, бачити, віяти, бити, просити, радити, спати, бігти, хотіти, булькотати;
б) до ІІ дієвідміни: писати, кричати, жати, слати, бурмотіти, свистати, свистіти, чекати, везти, жити, радити, мостити, відповісти, вити, сипати, шити.
Поставте кожне з підкреслених дієслів у форму 3 особи однини та множини. Виділіть закінчення.

=====================
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО. 
ЧИТАННЯ МНОЖИННОГО ТЕКСТУ
ДЗ (для 11-Б на 30.09.)
Завдання. Уважно прочитати  запропонований множинний текст (ОБОВ’ЯЗКОВО виділити в ньому ключові слова та словосполучення) та виконати лише 6 тестових завдань  (завдання відкритої форми виконуватимемо на уроці). 

Текст можна роздрукувати ТУТ.

=====================
ПРИСЛІВНИК
ДЗ (для 11-А на 28.09 та 30.09)
1. Вивчити тему "Прислівник. Розряди прислівників за значенням", "Написання складних прислівників".
2. Виконати письмово картку в зошиті.
Завдання. Зніміть риску. Поясніть написання прислівників.
По/перше, на/швидкуруч, аби/то, на/троє, по/двоє, як/от, в/друге, без/упину, будь/де, вряди/годи, будь/як, казна/коли, без/сумніву, десь/інде, де/інде, все/таки, кінець/ кінцем, десь/то, раз/у/раз, в/цілому, десь/інколи, спід/лоба, в/основному, обі/руч, в/одночас, з/діда/прадіда, що/дня, від/давна, без/відома, все/одно, по/людськи, по/четверте, всього/на/всього, в/нічию, по/четверо, по/одинці, з/давніх/давен, на/ліво, де/далі, скільки/то, на/зло,  ані/трохи, мимо/хіть, по/дружньому, тишком/нишком, до/останку, сяк/так, перед/усім, казна/де, дуже/дуже, до/побачення, рік/ у/рік, по/нашому, давним/давно, якось/то, чи/мало, часто/густо, натще/серце, на/добраніч, мимо/волі, неждано/негадано,  до/запитання.
=====================
ЗАЙМЕННИК
ДЗ (для 11-А на 27.09.)
1. Вивчити тему "Займенник. Розряди займенників. Відмінювання займенників".
2. Виконати письмово картку в зошиті.

Завдання. Підкресліть займенники, поставте їх у початкову форму, визначте, до яких розрядів вони належать.
1. Тепліше стає на серці, коли бачиш, що ти не цілком одинокий на світі, що є добрі, сердечні люди, які без всякого власного інтересу дбають про тебе (Коц.).
2. Знаєш, від усієї цієї історії віє чимось чужим. Якоюсь похмурою екзотикою, яка принесена з інших країв (Ю. Сорока).
3. Артема цікавило не це, доїдуть вони чи не доїдуть до фронту. Його цікавило інше: ешелон той зараз на станції чи, може, поїхав? (А. Головко).
4. У цих розмовах сам на сам з людиною іншого, далекого світу Хаєцький почував себе зовсім інакше, ніж під час розмови з своїми товаришами по зброї (Олесь Гончар).
5. Від років лопався вже не тільки самий кожух, але й застарілі латки на ньому (Ст.).
6. Люди й на нього дивилися з повагою : така краса не могла належати абикому , і він те розумів і потай пишався (І. Кравченко).
7. І хто нам допоможе? Єдиний у трьох лицях? Кому я кину квітку, прекрасну, як зорю? Ми з Музою — ми дві — дві жінки — де наш лицар?! Ось Муза продиктує, а я його створю (Кост.).
8. Ніяке дитяче товариство хлопця не приваблювало, найкращою розвагою для нього було приходити з батьком у цех (Ваш).
9. В таку добу під горою, Біля того гаю, Що чорніє над водою, Щось біле блукає (Тарас Шевченко).
10. У теплі дні збирання винограду її він стрів, на мулах нешвидких Вона верталась із ясного саду, Ясна, як сад, і радісна, як сміх. І він спитав: — Яку б найти принаду, Щоб привернуть тебе до рук моїх? Вона ж йому: — Світи щодня лампаду Кіпріді добрій... (Рил.).

 =====================

ЧИСЛІВНИК
ДЗ (для 11-А на 26.09.)
1. Вивчити тему "Числівник. Відмінювання числівників. Узгодження числівників з іменниками. Позначення часу".
2. Виконати тести на друкованій основі або в зошиті.
Тести можна завантажити
ТУТ

 =====================
                                ЧИСЛІВНИК

Завдання 1. Провідміняйте числівники 695, 742, 852, 987, 987-й. Запишіть усі форми.

Завдання 2. Знайдіть неправильні форми числівників.
Трьохстами п’ятьома, дев’яностам одному, восьмисот тридцяти, на двохста чотирьох, двомастами сорока трьома, стами, трьохсот двадцяти сімох, п'ятмастами сорока одним, двадцятьома п'ятьома, двадцятьма дев'ятьма, тридцяти вісьми, ста сорока одним, шістьдесят сімох, восьмисот трьох, шестистами дев'яносто трьома, восьмистами п'ятдесятьма сьома, восьмисот трьох, семидесятилітній.

==================
ПРИКМЕТНИК
ДЗ
Завдання 1. Утворіть від іменників присвійні прикметники.

Шевченко, тітка, директор, Олександр, Олександра, Галя, орел, Таня, Коля, ведмідь, шахтар, Юля, грузин, Ігор, донька, дочка, дядько, Андрій, Івасик, Марія, Марійка, Юрій, Настя, Параска, Євгенія, Євгеній, староста, бригадир.

Завдання 2. Знайдіть неправильно утворені форми ступенів порівняння прикметників і запишіть їх правильно.
Найгарніший, здібніший, менш черствий, премудріший, щонайдальший, поганіший, менш мокріший, більш добрий, найбільш найтовстіший, якнайкращий, багатший, маліший, більш світліший, менш досвідчений, якнайдорожчий, якнайблизький, ліпший, найменш охайний.

====================
ПРИКМЕТНИК
ДЗ
1. Вивчити тему "Прикметник" та зробити конспект, використавши відеопояснення. Відеоуроки див. ТУТ
2. Виконати завдання на друкованій основі або в зошиті ПИСЬМОВО. 

Завдання 1. Утворіть різні форми ступенів порівняння від поданих прикметників.
Підкресліть прикметники, які не мають ступенів порівняння і поясніть причини цього.

Теплий, темнуватий, цікавий, сліпий, смачний, надзвичайний, кислий, ультрамодний, рум’яний, малесенький, дорогий, зеленавий, кислуватий, вчорашній, премудрий, заширокий, важкий, відповідальний, товстенний, хитрющий, зимовий, навчальний, важливий, дорогий, сталевий, добрий, широкий, веселий, недобрий, глибокий, дужий, всесильний, щирий, залізний, білуватий, гіпсовий, короткий, нешвидкий, лікарський, старезний, надчутливий, широчезний, здібний.

Завдання 2. Знайдіть прикметники, у яких допущено граматичні та орфографічні помилки при творенні ступенів порівняння, виправте знайдені помилки.
Менш вдалий, дорожчий, найбільш сумний, самий розумний, більш розкішний, найглибший, найбільш порожній, менш білявий, найгарніший, вузчий, щонайскладніший, щедріший за всіх, більш ультрамодний, якнаймиліший, нищий, найбільш густіший, дужчий, найсинюватіший, менш світло-зелений, більш тонесенький, самий гірший, молодший, менш невмирущий, легчий, найвітряніший, більш чорноокий, дзвінкіший, сильніший від усіх.

==================
ПІДРУЧНИКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Див. ТУТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар