*********
Завдання для учнів, які працюють асинхронно
1. Вивчити тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.
2. Виконати завдання письмово (писати розбірливо) або надрукувати.
Скласти речення за схемами (не списати, а скласти свої!!!)
1. "П, - а, - п?"
2. "П! - а. - П?"
3. "П? - а: - П".
4. А: "П", - а.
********
Порівняльний зворот
ДЗ на 20.05 (п'ятниця):
1. Вивчити тему "Порівняльний зворот" та зробити конспект, скориставшись відеопоясненням ТУТ.2. Виконати завдання письмово.Підкресліть порівняльні звороти. Розставте
пропущені розділові знаки. Обґрунтуйте свою
відповідь.1. Був це голосок терпкий мов зелений терен аж оскомою на зубах бриніло від того голосу (Є. Гуцало).
2. Новорічна ніч як казка (Є. Гуцало).3. На заході півнеба охопили нерухому заграву дощ лив як з відра (О. Гончар).
4. Всі зразу наче до землі приросли (Панас Мирний).
5. І вже струмочки наче діти побігли смішно по траві (М. Сом).
6. Капітан Косачів немов прокинувся од сну (Ю. Збанацький).
7. Моя любов як море що висохнуть не може (В. Сосюра).
8. Їх сміх і спів як джерело з якого п'єш травневі роси (М. Боровко).
9. Поїзд має прибути не більш як за годину.
10. Зимовий вечір закуривши люльку розсипав зорі наче іскри (В. Симоненко).
11. Через душі мов через вокзали гуркотять состави почуттів (В. Симоненко).
12. І хай рожевий наче мрія птах мені співає в золотих житах (Д.Кремінь).
13. Ви щасливі холоднії зорі ясні тверді неначе з кришталю (Леся Українка).
14. Вечір чеше розпущені коси в золотому як сон ручаї (Г. Коваль).
15. І зоряне небо як споминів рій... (В. Сосюра).
16. Зроблено більше ніж треба.
17. По пшениці теплий вітер хвилями гуляє молодую пшениченьку неначе гойдає (Б. Глібов).
18. Я вчився майже як відмінник.
19. Будинки як чотири високі скелі обступають подвір’я (О. Гончар).
20. А невісточка як веселка (Ю. Збанацький).
1. Вивчити тему "Порівняльний зворот" та зробити конспект, скориставшись відеопоясненням ТУТ.
2. Новорічна ніч як казка (Є. Гуцало).
*********
Пряма мова
ДЗ на 16.05 (понеділок):1. Вивчити тему "Заміна прямої мови непрямою" за підручниками Глазової § 3 ТУТ та Заболотного § 5 ТУТ.
2. Виконати завдання письмово.
Завдання 1. Запишіть речення, розкриваючи дужки, ставлячи розділові знаки.
1. (Я,я) цієї пісні раніше не чув (С,с)казав студентові Тарас (В,в)и її знаєте? (Оксана Іваненко). 2. Будь сумлінним у навчанні і праці вчив мене батько (О. Донченко). 3. Послухай (К,к)аже Клим (Т,т)и справді вже глузуєш! (Л. Глібов). 4. Дідусь мовляє тихо урочисто (Щ,щ)асливі дітки ви що народились в лагідний час щасливую годину (Леся Українка). 5. Ходімо діти! Дорога далека не треба гаятись (Щ,щ)е раз вклонившись до землі сказав старий (П. Куліш). 6. Не плач дитино знайдемо твою матір десь тут вона має бути (З,з)аспокійливо говорить учитель (Є. Гуцало). 7. Тут всі зашуміли мов хвилі морськії (Х,х)одімо здобудемо волю (Леся Українка). 8. Спи синку рано ще мабуть (З,з)аспокійливо обізвалася з печі мати (Я,я) од самого вечора і очей не стуляла (Григір Тютюнник). 9. Ой на морі хвиля грала (С,с)умно дічина співала (У,у) долині роса впала поламала цвіт (М. Вороний). 10. Казав вовк (Я,я) козі товариш (Т,т)а йому ніхто не вірив (Нар. творчість). 11. Жінка з дубцем у руках іде берегом запитує дітлахів (Ч,ч)и не бачили ви часом тут рудої корови? 12. Як не вийде! рішуче промовив
Петро (М,м)усить вийти! 13. Що це за зарево? схвильовано промовив вийшовши з хати Мороз. (Ц,ц)е мабуть сонце сходить (Із тв. С. Васильченка). 14. Ви б, може, плащ одягли (С,с)питала Одарка Федора Несторовича і додала (В,в)оно таке, наче на дощ… (Григір Тютюнник).
Завдання 2. Замініть пряму мову непрямою.
1. «Піду купатися в інше місце, в тінь», — сказав Вітя (С. Васильченко). 2. «Я, Насте, ніколи-ніколи тебе не забуду!» — гаряче промовив Кость (С. Васильченко). 3. «Ну чого тебе, Тарасе, понесло в поле?» — допитувалася мати (С. Васильченко). 4. На поріг вийшла Бондариха й гукнула: «Ану, діти, до хати! Усі! Перед дорогою годиться посидіти!» (С. Васильченко). 5. «Готові, капітане?» — ледь чутно запитав помічник. 6. «Спокійно, панове! — старший диспетчер стрепенувся, опанувавши себе, і додав у голос металу: — Ми впораємося! Головне — не панікувати!» 7. Другий пілот перемкнув мікрофон на трансляцію в салон і заговорив натреновано рівним голосом: «Пані та панове, від імені всього екіпажу вітаю вас на борту нашого літака». 8. «Починай, — наказав Радислав другому пілотові, — своє звернення». 9. «Кількість палива я вже розрахував, — доповів Мет. —Можете перевірити, капітане» (Із тв. М. Кідрука). 10. «Це дуже талановитий хлопець. Працює в мене інженером», – сказав Андрій (Р. Іваничук). 11. «Не барися, мій синочку, швидше повертайся!..» – старий сказав та й заплакав (Т. Шевченко). 12. Я взяв мікрофон і наказав: «Усім приготуватися до зйомки!» (М. Вінграновський).
**********
Пряма мова
ДЗ на 13.05 (п'ятниця):
1. Вивчити тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.
1. Вивчити тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.
2. Виконати завдання письмово.
Розставте розділові знаки в реченнях з прямою мовою. З’ясуйте позицію слів автора та прямої мови. Накресліть схеми.
1. Запам'ятайте це місце Євгене сказав Брянський (О. Гончар). 2. А навколо тиша і у тиші цій ледве чути Дай нам світе велетів-мислителів із крутим Тарасовим чолом... (М. Луків).
3. Вам здається обізвалася сусідка що тепер море як синій птах? (М. Коцюбинський).
4. Батьку мовила тихо ви так гарно співали, так гарно… (П. Загребельний).
5. Шептала візьмеш сказав конюх хлопчикові. Тільки зачекай, напою (В. Дрозд).
6. Будь ласка! У гості до мене! запрошує літня пора прослала я килим зелений з пахучих незім’ятих трав (Б.Дегтярьов).
7. Ну що, покатати тебе на літаку запитав Михайло в брата і побачивши благальні очі Андріяна додав Тобі не можна, малий іще (О. Копиленко).
8. Не вертаться весні твоїй я сказав дівчині як у лузі серед зими не цвісти калині (В.Забіла).
9. Боже мій дивлячись на нього по¬думав я до чого ж у мене гарний і добрий товариш (Є. Гуцало).
10. Весь зміст життя у простоті ділилась досвідом Амеба і набирать ту форму треба яка потрібна у житті… (В.Герман).
11. Цікаво міркую собі який-то млинок зробить він завтра (В. Близнець).
12. У який шпиталь здивувався Валерій. Я цілком здоровий (П. Кочура).
13. Оце наша електростанція пояснював Іван Федорович. Хіба не красуня? (П. Кочура).
14. Я прощаюся з літом. І воно мені каже Прощай! і хитає над шляхом порожнії гнізда грачині (Л. Костенко).
15. Там де треба повчав він нас буде вжи¬то відповідних заходів а там де спокійно нема чого бити на сполох (І. Муратов).
***********
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В БЕЗСПОЛУЧНИКОВОМУ РЕЧЕННІ
ДЗ на п'ятницю /06.05/:
1. Повторіть тему "Розділові знаки в безсполучниковому реченні". 2. Виконайте вправи ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ.
3. Підготуйтесь до опитування за темою.
ДЗ на п'ятницю /06.05/:
1. Повторіть тему "Розділові знаки в безсполучниковому реченні".
2. Виконайте вправи ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ.
************
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В БЕЗСПОЛУЧНИКОВОМУ РЕЧЕННІ
ДЗ на вівторок /03.05/:
1. Повторіть тему "Розділові знаки в безсполучниковому реченні" за підр. Заболотного (§ 36).
Підручник можна знайти ТУТ.
2. Виконайте картку ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ або НА ДРУКОВАНІЙ ОСНОВІ.
Завантажити картку з теми можна тут.
3. Підготуйтесь до опитування за темою.
*********
Розділові знаки в безсполучниковому реченні
ДЗ на п'ятницю /29.04/:Завдання.
1. Повторіть тему "Розділові знаки в безсполучниковому реченні" за підр. Заболотного (§ 36).
Підручник можна знайти ТУТ.
2. Виконайте картку ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ або НА ДРУКОВАНІЙ ОСНОВІ.
Завантажити картку з теми можна тут.
****************
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОПІДРЯДНИХ РЕЧЕННЯХ
ДЗ на понеділок (25.04):
Повторити тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях".
**********
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОПІДРЯДНИХ РЕЧЕННЯХ
ДЗ на п'ятницю (22.04):
1. Вивчити тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях".
2. Виконати завдання ПИСЬМОВО.
1. Вивчити тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях".
2. Виконати завдання ПИСЬМОВО.
****************
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОПІДРЯДНИХ РЕЧЕННЯХ
ДЗ на понеділок (18.04):
1. Вивчити тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях" та зробити конспект (хто не зробив на попередній урок), використавши відеопояснення. Відеоурок див. ТУТ. 2. Виконати завдання на друкованій основі або в зошиті ПИСЬМОВО. Завдання див. ТУТ.
***********
Завдання для учнів, яких не було опитано з теми "Види підрядних речень"
1. Я квітку не можу зірвати, бо їй, як людині, болить (В. Сосюра).
2. Ранком, лиш тільки забринів день, хлопці вже сиділи разом (І. Микитенко).
3. Наговорив стільки, що й в шапку не забереш (Нар. творчість).
4. Здалось, примарилось мені, наче ти печальною ходою десь пройшла у білому вбранні (В. Сосюра).
5. Раз буде своя збройна сила, то ми повинні мати й своїх командирів (П. Панч).
6. Настав час, коли вечірній сутінок швидко западає в нічний... (В. Барка).
************
РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ В СКЛАДНОПІДРЯДНИХ РЕЧЕННЯХ
ДЗ на п'ятницю (15.04):
1. Вивчити тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях" та зробити конспект, використавши відеопояснення. Відеоурок див. ТУТ. 2. Розставте розділові знаки. Підкресліть граматичні основи в кожному реченні.1. Закінчили обмолот пшениці і поки тік приготують до обмолоту жита Левко був вільний (О.Десняк).2. Весна теж йому здається дівчиною але коли веселка живе на хмарі то весна ходить по землі (М.Стельмах).3. Тепер поле все далі розстеляло свою одежу і коли він зійшов на горбок перед ним встали в повній красі всі ниви (М.Коцюбинський). 4. Для того щоб сміх перевернув світ точкою опори має бути власне серце (Є. Дудар). 5. Олег приглушує мотора стає на коляску і щоб не забруднити черевиків сплигує на моріжок буйно зарослий соковитими подорожниками яких і приморозки не беруть (М. Григорів).6. Для того щоб ознайомитись з будь-яким великим містом треба обійти найбільш характерні його вулиці й завулки (П. Панч). 7. Мабуть сталося щось несподіване бо якби вона знала що не зможе прийти то сказала б йому (Д. Ткач).8. Перш ніж звинувачувати когось у тому що тебе продає подумай і зваж чи хоче тебе хтось купити (Є. Дудар).
****************
Складнопідрядні речення
ДЗ на понеділок (11.04):1. Повторити види підрядних речень. ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЮ.
2. Виконати завдання на друкованій основі або в електронному варіанті.
Завдання див. ТУТ.
2. Виконати завдання на друкованій основі або в електронному варіанті.
Завдання див. ТУТ.
ДЗ на п'ятницю (08.04):1. Повторити види підрядних речень за підручником Заболотного, 9 клас ( §14-21). Знати назву виду, питання, сполучники та сполучні слова. ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЮ.
2. Виконати завдання на друкованій основі або в електронному варіанті.
Завдання див. ТУТ.
ДЗ на п'ятницю (01.04):1. Повторити (якщо є потреба, вивчити) види підрядних речень
за підручником Заболотного, 9 клас ( §14-21). Знати назву виду, питання, сполучники та сполучні слова. Див. ТУТ.
2. Виконати завдання на друкованій основі або в електронному варіанті.
Завдання див. ТУТ.
2. Виконати завдання на друкованій основі або в електронному варіанті.
Прочитайте складнопідрядні речення. Визначте головну і підрядну частини в кожномуреченні, з’ясуйте вид підрядної частини. Завдання див. ТУТ.
**************
Розділові знаки в складносурядних реченнях
ДЗ на 29.03. 1. Повторіть тему "Розділові знаки в складносурядному реченні".2. Складіть за схемами складносурядні речення і запишіть. Підкресліть граматичні основи.1. Не тільки [ ] , але й [ ].2. Чи [ ] , чи [ ].3. [ ] і [ ].4. [ ] – і [ ].
*******************
Розділові знаки в складносурядних реченнях
ДЗ на 28.03.1. Повторіть тему "Розділові знаки в складносурядному реченні".
2. Підкресліть граматичні основи. Розставте в реченнях пропущені розділові знаки. Поясніть.
1. Я натомився від екзотики від хитро вигаданих слів а на вербі срібляться котики і став холодний посинів. (М. Рильський).
2. Перед вами одні тільки піски жовтіють та безмірна пустиня розлягається буро-червоним піском. (Панас Мирний.)
3. А може й зараз твориться бурштин але про це ще людям невідомо? (Л.Костенко.)
4. Коли він торкався смичком до струн скрипки все на світі зникало і залишалася тільки музика (В. Соб.).
5. Мені шумлять октави тополині і льон у синій повені сія. (Д.Луценко.)
6. У дворі під старою сосною горіло багаття і варилась у старовинному чумацькому казанку вечеря. (С.Васильченко.)
7. Тільки що Марія розпалила в печі й приставила горщики у вікнах замиготіла чорна смушева шапка й блиснули чорні брови (І. Н.-Л.).
8. Десь тут пройшлась лісами Чураївна і чари Леонтович розгубив. (В.Лупейко.)
9. Довкола у природі все дрімало і рання мла стелилась по землі. (О.Маковей.)
10. Надходить вечір і за столом збирається родина (В. Скурат.).
2. Перед вами одні тільки піски жовтіють та безмірна пустиня розлягається буро-червоним піском. (Панас Мирний.)
3. А може й зараз твориться бурштин але про це ще людям невідомо? (Л.Костенко.)
4. Коли він торкався смичком до струн скрипки все на світі зникало і залишалася тільки музика (В. Соб.).
5. Мені шумлять октави тополині і льон у синій повені сія. (Д.Луценко.)
6. У дворі під старою сосною горіло багаття і варилась у старовинному чумацькому казанку вечеря. (С.Васильченко.)
7. Тільки що Марія розпалила в печі й приставила горщики у вікнах замиготіла чорна смушева шапка й блиснули чорні брови (І. Н.-Л.).
8. Десь тут пройшлась лісами Чураївна і чари Леонтович розгубив. (В.Лупейко.)
9. Довкола у природі все дрімало і рання мла стелилась по землі. (О.Маковей.)
10. Надходить вечір і за столом збирається родина (В. Скурат.).
3. Підготуйтесь до контролю. Повторіть розділові знаки в простому реченні.
Див. зразок нижче.
Обґрунтуйте вживання розділових знаків.
Катерина Білокур була мовчазною,(1) секретами майстерності не ділилася,(2) свою творчу лабораторію приховувала від стороннього ока:(3) певно,(4) десь інтуїтивно відчувала,(5) що їй дано бачення природи,(6) не підвладне нікому іншому.
Обґрунтовання вживання розділових знаків:
коми 1, 2 – при однорідних членах речення
двокрапка 3 – між частинами безсполучникового речення
кома 4 – при вставному слові
коми 5 – перед підрядною частиною складного речення
кома 6 – при відокремленому означенні
**********
Розділові знаки в складносурядному реченні
1. ПОВТОРИТИ теорію "Розілові знаки в складносурядному реченні" (§ 40 за підручником Авраменка).Відеоурок можна подивитися ТУТ.2. Виконати тестові завдання на друкованій основі. Тести можна завантажити ТУТ. У кожному реченні підкреслити граматичні основи та розставити пропущені розділові знаки.3. Скласти й записати по одному складносурядному реченню з такими СПІЛЬНИМИ СЛОВАМИ: уранці, на березі, здається, тільки.
1. ПОВТОРИТИ теорію "Розілові знаки в складносурядному реченні" (§ 40 за підручником Авраменка).
Відеоурок можна подивитися ТУТ.
2. Виконати тестові завдання на друкованій основі. Тести можна завантажити ТУТ. У кожному реченні підкреслити граматичні основи та розставити пропущені розділові знаки.
3. Скласти й записати по одному складносурядному реченню з такими СПІЛЬНИМИ СЛОВАМИ: уранці, на березі, здається, тільки.
****************
Повторення. Розділові знаки в простому реченні
1. Подивитися відеопояснення (вставні слова, звертання, однорідні та відокремлені члени речення) можна ТУТ.
2. Тренувальні вправи з теми "Відокремлені члени речення" можна подивитися ТУТ.
****************
Однорідні члени речення
ДЗ на 07.02 (понеділок)
1. Вивчити тему "Однорідні члени речення" за конспектом та підручниками Авраменка, Заболотного.
2. Теорію "Однорідні та неоднорідні означення" ЗАКОНСПЕКТУВАТИ!
3. Виконати картку на друкованій основу в повному обсязі.
4. Картку можна роздрукувати ТУТ.
***********************
Звертання. Вставні слова
******************
Тире в простому реченні
*****************************
Односкладні речення
ДЗ з укр мови на понеділок!!!
1. Вивчити види односкладних речень, двоскладні неповні речення (відеопояснення+підручник). Виконати картку на друкованій основі або письмово в зошиті.
Відеопояснення можна подивитися ТУТ.
*********************************
Службові частини мови
ДЗ:
Завдання 1. Повторити основні відомості про прийменник, сполучник, частку за підручником Пентилюк (§ 31-37) або за будь-яким іншим підручником за 7-й клас. Уміти відповідати на питання за теорією.
Завдання 2. Виконати вправи 394, 397 (усно).
Завдання 3. Скласти зі словами ПРОТЕ, ЗАТЕ, ЩОБ, ЯКБИ (або виписати) речення так, щоб у першому реченні вони писалися разом, а в другому - окремо. Визначити частини мови. Уміти пояснювати
******************************
Завдання1. Розподіліть НЕ з дієприкметниками в групи залежно від правил:
1. Не пишеться разом.
2. Не пишеться окремо, бо дієприметник має залежне слово.
3. Не пишеться окермо, бо є протиставлення.
4. Не пишеться окремо, бо дієприметник виконує роль присудка.
Не\скошена трава, не\полита досі розсада, не\бачена ніким фортеця, не/оране поле, поле не/оране, ніким не/оране поле; не/надрукований, а написаний аркуш; не/розв’язані задачі, не/розчищена від снігу доріжка, ще не/прочитана книга, не/отриманий ніким факс, не/розквітла троянда; не/пошита до свята сукня; не/куплені, а подаровані квіти; не/переглянутий нами фільм, не/випрасуваний костюм, не/зіграна ще роль, давно не/фарбований паркан, не/наповнений водою басейн; не/бачене раніше видовище, не/злічений натовп; не/позичені, а власні гроші, не/полагоджений майстром холодильник, не\ замкнені матір’ю двері, не\зірвані яблука, не\заросле травою подвір’я, ділянка не\полита, не\зірвані помідори, не\скопана земля; не\вимита, а протерта підлога.
Завдання 2. Запишіть слова у дві колонки: у 1 - що пишуться разом з НЕ, у 2 – що пишуться з НЕ окремо.
Не/впинно, не/зберігши; не/смажений, а печений; не/безпека, зовсім не/грамотний; не/треба, не/сказанний; не/дякувати; не/врівноважений, не/існуючи; не/забаром, не/навидівши; не/дешево, не/наче; не/здужати (хворіти), не/хтувати, не/до/речі; не/абияк; не/можна; не/ініціативний, а інертний; не/якісно; не/на/те; не/корегуючи текст; не/уцтво; не/під силу; не/вщухати; не/знаний ніким; не/до вподоби; не/здужати (не могти); не/тишком-нишком; не/стрінувши нікого; не/года; не/приязнь; (він) не/має часу; у нього не/має часу; не/догляд; не/огороджене поле; не/шестеро; не/вечерявши; не/зі мною; не/рідко; не/очікувані події; не/зліченний; не/знайомий погляд; аж ніяк не/знайомий погляд; не/знайомий мені погляд; погляд не/знайомий; не/знайомий, а чужий погляд.
***************************************
Завдання 1. Утворіть від іменників присвійні прикметники. Зазначте відміну, виділіть суфікси.
Зразок. Марійка (І) – Марійчин
Андрій (ІІ) – Андріїв
Олександр, Олександра, Таня, Лідія, Леся, донька, дочка, лікар, невістка, Пріська, Коля, Мелашка, матуся, тітка, син, Іра, Ірина, Параска, Євгенія, Євгеній, Євген.
Завдання 2. Визначити розряд прикметників за значенням.
Зразок. Собачі вуха – пр.
Собачий холод – як.
Собачий комір – відн.
Риб’ячий жир, риб’ячий хвіст, вишнева хустка, вишневий сік, куряча котлета, куряча пір’їна, заяча нора, заяча душа, кам'яне обличчя, кам'яна підлога, ослячі вуха, осляча впертість, коров'яче молоко, коров’ячий хвіст, лисяча голова, лисяча шуба.
ДЗ (тести) з теми "Прикметник" можна завантажити ТУТ.
ПІДРУЧНИКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
С.О. Караман, О.В. Караман, М.Я. Плющ, В.І. Тихоша. Українська мова: підручник для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл. з навчанням українською мовою: академ. рівень, проф. рівень. - К.: Освіта, 2011.
Підручник можна завантажити ТУТ.

О.В. Заболотний, В.В. Заболотний. Українська мова: підручник для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту. - К.: Генеза, 2012.
Підручник можна завантажити ТУТ.
М.І. Пентилюк, О.М. Горошкіна, Л.О. Попова.
Українська мова: підручник для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.
з навчанням українською мовою
: рівень стандарту. - К.: Освіта, 2011.
Підручник можна завантажити ТУТ.
О.М. Біляєв, Л.М. Симоненкова, Л.В. Скуратівський, Г.Т. Шелехова. Українська мова: підручник для 10-11 кл. загальноосвіт. навч. закл. з укр. та рос. мовами навчання. -К.: Освіта, 2004.
Підручник можна завантажити ТУТ.
СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ
Теорія:
- Односкладне речення.
- Повні та неповні речення.
- Просте ускладнене речення.
- Складносурядне речення.
- Складнопідрядне речення.
- Безсполучникове складне речення. Пунктуація в безсполучниковому складному реченні.
Рекомендовані посібники


Вихованець І. Р. Граматика української мови: Синтаксис. – К., 1993.
Сучасна українська мова: Підручник /О. Д. Пономарів, В. В. Різун, Л. Ю. Шевченко та ін.; За ред. О. Д. Пономарева. — К., 2001.
Немає коментарів:
Дописати коментар