Сучасна українська література
Завдання для учнів 11-А та 11-Б класу, які пропустили 17.-18.05 уроки і не писали опитування за творами поетів СУЛ.
Створити рекламу одного з віршів (див. попередній урок) таким чином, щоб його захотіли прочитати всі, записати на камеру і надіслати. Тривалість 1-2 хвилини.Телефон тримати горизонтально. Звук повинен бути якісним.
Критерії критерії:
1. Розкриття теми.
2. Цікавість та оригінальність викладу.
3. Мовлення: дотримання лексичних, граматичних та орфоепічних норм.
4. Оформлення роботи.
Критерії критерії:
1. Розкриття теми.
2. Цікавість та оригінальність викладу.
3. Мовлення: дотримання лексичних, граматичних та орфоепічних норм.
4. Оформлення роботи.
Надіслати до 20.00 19.05.
=======
Сучасна українська література
ДЗ для 11-Б на 17.05, 11-А на 18.05 (те саме, що було на попередній урок):1. УВАЖНО ПЕРЕГЛЯНУТИ телеурок "Сучасна українська література: поезія межі століть" та ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ.Урок можна подивитися ТУТ.2. Роздрукувати (або мати в електронному варіанті) вірші:Ю. Андрухович "Астролог", "Пісня мандрівного спудея"; Ю. Іздрик "Вишиванка", "Молитва"О. Забужко "Рядок з автобіографії", "Читаючи історію"С. Жадан "Музика, очерет...", "Смерть моряка річкового флоту..."І. Римарук "Обнови" О. Ірванець "До французького шансоньє"
Знати тексти віршів. Один вірш на вибір уміти виразно читати та коментувати ознаки постмодернізму, які виписати в робочий зошит, обов'язково маркуючи та пояснюючи.
========
Сучасна українська література
========
Характеристика персонажів роману Л. Костенко "Маруся Чурай"
ДЗ для 11-Б (на 08.05), для 11-А (на 09.05):1. Поясніть суть характеру Грицька Бобренка. Що призвело його до загибелі? Свої міркування підтвердіть цитатами. Виділіть фрагменти, у яких ідеться про двоїстість натури Грицька.
2. Підготуйте порівняльну характеристику Марусі Чурай та Галі Вишняківни (готують перших 16 учнів за списком), Грицька Бобренка та Івана Іскри (готують наступних 15 учнів за списком, починаючи з Листопад Богдани та Марич Анни) .
2. Підготуйте порівняльну характеристику Марусі Чурай та Галі Вишняківни (готують перших 16 учнів за списком), Грицька Бобренка та Івана Іскри (готують наступних 15 учнів за списком, починаючи з Листопад Богдани та Марич Анни) .
==========
Характеристика Марусі Чурай
ДЗ для 11-Б (на 01.05), для 11-А (на 02.05):1. Прочитати роман "Маруся Чурай". Скористайтесь для кращого запам'ятовування радіотеатром. Див. ТУТ.
2. Схарактеризувати (усно) Марусю Чурай за планом. Використати матеріал підручників та цитати.1. Легенда про Марусю Чурай.
2. Портрет героїні.
3. Дитинство Марусі. Батьки.
4. Художня обдарованість.
5. Духовна краса, величність, благородство.
6. Кохання до Гриця.
7. Стосунки з Іваном Іскрою.
8. Спільне й відмінне між Марусею Чурай та Галею Вишняківною.
9. Любов до України, тривога за долю народу.
3. Опрацювати теорію за підручником Авраменка (стор.215-221), Коваленко (стор. 228-235), Слоньовської (стор. 231-234).
4. Для характеристики скористайтесь матеріалом за посиланнями ТУТ і ТУТ.
5. Написати твір у робочому зошиті (обсяг 2-2,5 сторінки) на тему "Образи матерів: Чураїхи і Бобренчихи - у романі Ліни Костенко "Маруся Чурай" за планом з використанням цитат. Бали за твір ставитимуться на мову.
2. Схарактеризувати (усно) Марусю Чурай за планом. Використати матеріал підручників та цитати.
2. Портрет героїні.
3. Дитинство Марусі. Батьки.
4. Художня обдарованість.
5. Духовна краса, величність, благородство.
6. Кохання до Гриця.
7. Стосунки з Іваном Іскрою.
8. Спільне й відмінне між Марусею Чурай та Галею Вишняківною.
9. Любов до України, тривога за долю народу.
ЛІНА КОСТЕНКО. ІСТОРИЧНИЙ РОМАН У ВІРШАХ "МАРУСЯ ЧУРАЙ"
ДЗ для 11-Б (на 24.04), для 11-А (на 25.04):1. Прочитати роман "Маруся Чурай" (хто претендує на високий бал, читати в повному обсязі), виділити цитати характеристики Марусі Чурай, Галі Вишняківни, Грицька Бобренка, Івана Іскри, Бобренчихи, Чураїхи.
Скористайтесь для кращого запам'ятовування радіотеатром. Див. ТУТ.
2. Опрацювати теорію за підручником Авраменка (стор.215-221), Коваленко (стор. 228-235), Слоньовської (стор. 231-234).3. Усно характеризувати Марусю Чурай та Галю Вишняківну, скориставшись теорією та підтверджуючи цитатами з тексту.4. Підготуватися до контролю за вивченими поезіями Ліни Костенко.
Надіслати відео до 20.00 01.05.
=============
ЛІНА КОСТЕНКО. ПОЕЗІЇ
1. Виразно читати поезії Ліни Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать», «Життя іде…», «Доля», «Моя любове, я перед тобою», уміти відповідати на питання до них. Мати електронний варіант або роздрукувати.
2. Опрацювати теоретичний матеріал за профільним підручником Слоньовської (стор. 259-261) та Борзенко (стор. 181-185).
Доповідачі:
«Життя іде ...» - Карманчук, Мельничук І. // Безрученко, Іщенко
«Доля» - Мельников, Кащук // Пасинкова, Герасимчук
«Моя любове, я перед тобою» - Попова, Гойда // можливо, хтось із 11-А хоче заробити додатковий високий бал?
Вивчити вірш "Страшні слова, коли вони мовчать" НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 21.04). Зразок декламування див. ТУТ.
Завдання для 11-А та 11-Б класу, яке учні повинні виконати протягом двох уроків за розкладом (11-Б - у пн, 11-А - у вт).
==========
ЛІНА КОСТЕНКО. ЖИТТЄПИС
Завдання для учнів, які 11 квітня пропустили уроки української мови.
УВАЖНО переглянути проєкт про Ліну Костенко (див. ТУТ) і докладно переказати, записавши на камеру.
Виконати до 20.00 12.04.
========
ЛІНА КОСТЕНКО. ЖИТТЄПИС
ДЗ для 11-Б (на 10.04), для 11-А (на 11.04):1. Опрацювати теоретичний матеріал за профільним підручником Слоньовської (стор. 254-257).
2. УВАЖНО переглянути відеопроєкт про Ліну Костенко можна ТУТ. Зробити короткий конспект.
5. Уміти відповідати на питання за біографією письменниці.
======
Василь Стус
ДЗ для 11-Б (на 13.03), для 11-А (на 14.03):1. УВАЖНО переглянути телеурок «Життєвий і творчий шлях Василя Стуса» можна ТУТ. Виписати (на 27 хв 18 сек) ознаки стоїцизму.2. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником Слоньовської (стандарт)(стор. 236-238) та Коваленко (стор. 240-244).
2. Переглянути відео "Василь Стус: самопожертва заради України // 10 запитань Вахтангу Кіпіані" можна ТУТ. Уміти відповідати на питання за біографією письменника.
2. Переглянути відео "Василь Стус: самопожертва заради України // 10 запитань Вахтангу Кіпіані" можна ТУТ. Уміти відповідати на питання за біографією письменника.
========
Василь Стус
ДЗ для 11-Б (на 15.03), для 11-А (на 21.03):1. Виразно читати та знати зміст поезій Василя Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я ...», «Крізь сотні сумнівів ...», «Терпи, терпи, терпець тебе шліфує...», «Господи, гніву пречистого ...». Мати електронний варіант або роздрукувати.2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 236-237 (Авраменко), 245-247 (Коваленко), 241-242 (Слоньовська-стандарт).
«Крізь сотні сумнівів ...» - Копильцева, Кшивак // Устенко, Вінтонів
«Терпи, терпи, терпець тебе шліфує...» - Марич, Кравчук // Вакало, Борусевич
«Господи, гніву пречистого ...» - Справніков, Діхтяренко // Гордополова, Тімченко
Вивчити вірш "Господи, гніву пречистого ..." НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 24.03).
=============
Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"
ДЗ (11-А на 07.03)
1. Прочитати новелу "Три зозулі з поклоном", виділяючи цитати характеристики Софії, Марфи, Михайла.2. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником Слоньовської-стандарт
(стор. 223-225) та Коваленко (стор. 213-217). Уміти відповідати на питання.
3. Перегляньте екранізацію новели Гр. Тютюнника. Див. ТУТ. Підготуйтеся висловити на уроці свої враження про фільм.
4. ПИСЬМОВО виконайте групові завдання, використовуючи текст твору, переглянуту кінострічку та теорію підручника.
Відповідаючи на поставлені питання та використовуючи короткі цитати, напишіть розповідь від 1-ої особи. Для хлопців. " . . . любов Михайла" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)- Розкажіть про себе: як звати, хто ваша дружина, чи є діти, чим займаєтеся?- Що з вами сталося? Звідки приходять листи? - Скажіть, будь ласка, що вам не дає спокою?- А чому ви не відповіли взаємністю Марфі?- Але знаючи, що вона вас любить, чому хоча б поглядом не підтримали її? Може б, їй легше було б?- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Михайла.Для дівчат (І група, розподіл зробіть самі). " . . . любов Софії" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)- Скажіть, як вам жилося без чоловіка, чи не важко самій виховувати сина?- Чи відчували ви листи свого чоловіка?- Чи знали ви, що Марфа кохала Михайла?- А звідки ви дізналися, що Марфа першою відчувала листи Михайла? Хто вам про це сказав?- А ви сердилися на Марфу за те, що вона відчувала листи, а ви – ні?- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Софію.Для дівчат (ІІ група, розподіл зробіть самі). " . . . любов Марфи" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)- Ви одружені?- Як звати вашого чоловіка?- Як ви до нього ставитесь? Чому?- А кого ви кохаєте?- Але ж Михайло набагато старший за вас та одружений?- Чому ви не боретеся за своє щастя?- Як ви відчували що прийшов лист від Михайла? І навіщо той лист потрібен був вам, адже адресований іншій жінці?- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Марфу.
=============
================
Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"
ДЗ (11-Б на 01.03).
=====================
Іван Драч
ДЗ (11-А на 28.02)1. Виразно читати та знати текст поезії І.Драча "Крила (Новорічна казка)" та "Балади про соняшник".2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 203-206 (Коваленко), 164-166 (Борзенко), 197-199 (Авраменко).
Доповідачі:"Крила (Новорічна казка)" - Рудакова Д., Юр'єва Н."Балада про соняшник" - Демидюк О., Войткова К.
Вивчити "Баладу про соняшник" І. Драча НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 28.02).
=========
Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"
ДЗ (11-Б на 28.02)
1. Перегляньте екранізацію новели Гр. Тютюнника. Див. ТУТ. Підготуйтеся висловити на уроці свої враження про фільм.2. ПИСЬМОВО виконайте групові завдання, використовуючи текст твору, переглянуту кінострічку та теорію підручника.Відповідаючи на поставлені питання та використовуючи короткі цитати, напишіть розповідь від 1-ої особи. Для хлопців. " . . . любов Михайла" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)- Розкажіть про себе: як звати, хто ваша дружина, чи є діти, чим займаєтеся?- Що з вами сталося? Звідки приходять листи? - Скажіть, будь ласка, що вам не дає спокою?- А чому ви не відповіли взаємністю Марфі?- Але знаючи, що вона вас любить, чому хоча б поглядом не підтримали її? Може б, їй легше було б?- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Михайла.
Для дівчат (І група, розподіл зробіть самі). " . . . любов Софії" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)- Скажіть, як вам жилося без чоловіка, чи не важко самій виховувати сина?- Чи відчували ви листи свого чоловіка?- Чи знали ви, що Марфа кохала Михайла?- А звідки ви дізналися, що Марфа першою відчувала листи Михайла? Хто вам про це сказав?- А ви сердилися на Марфу за те, що вона відчувала листи, а ви – ні?- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Софію.
Для дівчат (ІІ група, розподіл зробіть самі). " . . . любов Марфи" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)- Ви одружені?- Як звати вашого чоловіка?- Як ви до нього ставитесь? Чому?- А кого ви кохаєте?- Але ж Михайло набагато старший за вас та одружений?- Чому ви не боретеся за своє щастя?- Як ви відчували що прийшов лист від Михайла? І навіщо той лист потрібен був вам, адже адресований іншій жінці?- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Марфу.
=============
Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"
ДЗ (11-Б на 22.02)
1. Опрацювати онлайн-урок: "Життєпис Григора Тютюнника". 2. Прочитати новелу "Три зозулі з поклоном", виділяючи цитати характеристики Софії, Марфи, Михайла.3. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником Слоньовської-стандарт
(стор. 223-225) та Коваленко (стор. 213-217). Уміти відповідати на питання:
-Які автобіографічні збіги містить новела?-Поясніть назву новели.-Поясніть епіграф до новели.-Як Гр. Тютюнник розкриває тему - трагічна доля людини в тоталітарному суспільстві?-Порівняйте фабулу та сюжет новели. Схарактеризуйте композицію твору.
(стор. 223-225) та Коваленко (стор. 213-217). Уміти відповідати на питання:
=============
Поезія шістдесятників
ДЗ (11-Б на 20.02)
1. Повторити вивчені вірші поетів-шістдесятників.2. Повторити теорію за конспектами та підручниками. Уміти відповідати на питання.
=============
Микола Вінграновський. Борис Олійник
ДЗ (11-Б на 15.02)1. Виразно читати та знати тексти поезій М. Вінграновського «У синьому небі я висіяв ліс» та Б. Олійника «Пісня про матір».2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 201-202 (Авраменко), 207-211 (Коваленко), 217-218 (Слоньовська).
Доповідачі:М. Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс» - Мальченко В., Будз В.Б. Олійник «Пісня про матір» - Блажієвський В., Півторак Д.
========
Василь Симоненко. Дмитро Павличко
ДЗ (11-А на 14.02)1. Виразно читати та знати текст віршів В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці", "Лебеді материнства" та "Ти знаєш, що ти - людина?.." та Д. Павличка "Два кольори", "Я стужився, мила, за тобою...".
УСІМ МАТИ ПІДРУЧНИКИ З ТЕКСТАМИ АБО РОЗДРУКОВАНІ ТЕКСТИ!!!
2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 190-191 (Авраменко), 196-202 (Коваленко).
3. Прочитати статтю про історію створення пісні "Два кольори".
Доповідачі:
"Задивляюсь у твої зіниці" - Листопад Б., Колосова А.
"Лебеді материнства" - Філімець О. та Д.
"Ти знаєш, що ти - людина?.." - Данилевич А., Мельничук В.
"Два кольори" - Іванова Л., Добровольський О.
"Я стужився, мила, за тобою..." - Коваль А., Козачок І.
Вимоги: тривалість виступу - до 10 хв. Критерії оцінювання:1. Виразне прочитання вірша (діліть навпіл) - 2 б.2. Залучення матеріалу з різних джерел, повнота відповіді -2 б.3. Вільне володіння матеріалом (НЕ ЧИТАТИ!) - 2 б.4. Виділення головного і запис у зошит - 2 б.5. Візуалізація (фото, відео, схеми тощо) - 2 б.6. Робота з класом (питання, вікторина, тест, робота з дошкою тощо) 2 б.
Схему вірша можна подивитися ТУТ.
Вивчити вірш В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці" НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 13.02).
УСІМ МАТИ ПІДРУЧНИКИ З ТЕКСТАМИ АБО РОЗДРУКОВАНІ ТЕКСТИ!!!
2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 190-191 (Авраменко), 196-202 (Коваленко).
3. Прочитати статтю про історію створення пісні "Два кольори".
"Задивляюсь у твої зіниці" - Листопад Б., Колосова А.
"Лебеді материнства" - Філімець О. та Д.
"Ти знаєш, що ти - людина?.." - Данилевич А., Мельничук В.
"Два кольори" - Іванова Л., Добровольський О.
"Я стужився, мила, за тобою..." - Коваль А., Козачок І.
===============
Іван Драч
Вивчити "Баладу про соняшник" І. Драча НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 18.02).
Дмитро Павличко
ДЗ (11-Б на 08.02)1. Прочитати статтю про історію створення пісні "Два кольори". 2. Виразно читати та знати тексти віршів Д. Павличка "Два кольори", "Я стужився, мила, за тобою...".
Доповідачі:"Два кольори" - Мельничук Ю., Улюнджиєв М."Я стужився, мила, за тобою..." - Руднєва М. Сологуб А.
Вимоги: тривалість виступу - до 10 хв. Критерії оцінювання:1. Виразне прочитання вірша (діліть навпіл) - 2 б.2. Залучення матеріалу з різних джерел, повнота відповіді -2 б.3. Вільне володіння матеріалом (НЕ ЧИТАТИ!) - 2 б.4. Виділення головного і запис у зошит - 2 б.5. Візуалізація (фото, відео, схеми тощо) - 2 б.6. Робота з класом (питання, вікторина, тест, робота з дошкою тощо) 2 б.
Творчі знахідки вітаються (використання музики, інтерактивні вправи тощо)...
Схему вірша можна подивитися ТУТ.4. Опрацювати вказані сторінки підручників: 200-202 (Коваленко).
«Шістдесятництво» як національно-культурне явище.
Василь Симоненко
ДЗ (11-А на 07.02)1. Повторити вивчені твори Івана Багряного, О. Довженка, О. Гончара. Підготуватися до контрольної роботи. 2. Опрацювати статтю про шістдесятників за підручником Коваленко (стор. 192-195).
3. Виразно читати та знати текст віршів В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці", "Лебеді материнства" та "Ти знаєш, що ти - людина?..".УСІМ МАТИ ПІДРУЧНИКИ З ТЕКСТАМИ АБО РОЗДРУКОВАНІ ТЕКСТИ!!!
До уроку готуються всі учні, але виступають визначені. Якщо учень не з'являється на урок без поважної причини, оцінюється 1 б., а на уроці відповідає хтось інший. Доповідачі виразно читають вірш, аналізують його за відомою вам схемою, визначають художні засоби. На екрані може бути малюнок, схема, ілюстрація, фрагмент відео тощо (НЕ ПРЕЗЕНТАЦІЯ!) Обов'язкова робота з класом: продиктувати головне для запису, поставити питання, дати невеличке завдання, провести тестування на кілька питань, назвати художній засіб тощо.
Доповідачі:"Задивляюсь у твої зіниці" - Листопад Б., Колосова А."Лебеді материнства" - Філімець О. та Д."Ти знаєш, що ти - людина?.." - Данилевич А., Мельничук В.
Вимоги: тривалість виступу - до 10 хв. Критерії оцінювання:1. Виразне прочитання вірша (діліть навпіл) - 2 б.2. Залучення матеріалу з різних джерел, повнота відповіді -2 б.3. Вільне володіння матеріалом (НЕ ЧИТАТИ!) - 2 б.4. Виділення головного і запис у зошит - 2 б.5. Візуалізація (фото, відео, схеми тощо) - 2 б.6. Робота з класом (питання, вікторина, тест, робота з дошкою тощо) 2 б.
Схему вірша можна подивитися ТУТ.
4. Опрацювати вказані сторінки підручників: 190-191 (Авраменко), 196-198 (Коваленко). 5. Вивчити вірш В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці" НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 13.02).
3. Виразно читати та знати текст віршів В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці", "Лебеді материнства" та "Ти знаєш, що ти - людина?..".
«Шістдесятництво» як національно-культурне явище.
Василь Симоненко
ДЗ (11-Б на 06.02)1. Опрацювати статтю про шістдесятників за підручником Коваленко (стор. 192-195).
2. Знати основні факти життя В. Симоненка (доповідач Копильцева А).
3. Виразно читати та знати текст віршів В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці", "Лебеді материнства" та "Ти знаєш, що ти - людина?..".
Доповідачі:Виразне читання+аналіз+художні засоби"Задивляюсь у твої зіниці" - Кшивак З. "Лебеді материнства" - Руда А., Паламарчук О."Ти знаєш, що ти - людина?.." - Паламарчук Д., Мрих Є.
Вимоги: тривалість виступу - 8-10 хв. вільно володіти матеріалом, не читати з підручниказробити акцент на головномувізуалізація (фото, відео, схеми тощо)робота з класом (питання, вікторина, тест, робота з дошкою тощо)
Схему вірша можна подивитися ТУТ.
4. Опрацювати вказані сторінки підручників: 190-191 (Авраменко), 196-198 (Коваленко). 5. Вивчити вірш В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці" НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 11.02).
===============
2. Знати основні факти життя В. Симоненка (доповідач Копильцева А).
3. Виразно читати та знати текст віршів В. Симоненка "Задивляюсь у твої зіниці", "Лебеді материнства" та "Ти знаєш, що ти - людина?..".
Олесь Гончар. Новела «Модри Камень»
ДЗ (11-А на 07.02)1. Прочитати новелу Олеся Гончара «Модри Камень», виділяючи цитати характеристики головних героїв.
2. Доберіть до кожної частини новели заголовок та запишіть у зошит.
3. Опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 183-188), Авраменка (стор. 180-181).
4. Схарактеризуйте образи Терези й розвідника, використовуючи дібрані цитати.
5. Повторіть вивчений матеріал: творчість І. Багряного, О. Довженка.
===============
Олександр Довженко. Кіноповість "Зачарована Десна"
ДЗ для учнів 11-А, які не змогли відвідати урок у вівторок 31.01.
Дати відповідь у вигляді схеми чи таблиці на питання:
Які уроки людяності і доброти дали Сашкові його рідні (тато, мама, дід Семен, дядько Самійло)?
Відповідь чітка, коротка + аргумент з тексту.
Зразок:
прадід Тарас:
1) уроки доброти (ніколи й нікому не заподіяв зла, не вкрав, не вбив);
2) уроки чуйності та ніжності (утішав Сашка, коли той плакав);
3) уроки любові до природи (розповідав про Десну, озера, трави).
ВИКОНАТИ ДО 20.00. 02.02!
==============
Олександр Довженко. Кіноповість "Зачарована Десна"
ДЗ (для 11-А на 31.01)1. Опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 173-177).
2. Підготуйте відповідь на питання «Джерела формування особистості письменника» з використанням цитат.=========
Олександр Довженко. Кіноповість "Зачарована Десна"
ДЗ для учнів 11-Б, які не змогли відвідати урок у середу 25.01.
Дати відповідь у вигляді схеми чи таблиці на питання:Які уроки людяності і доброти дали Сашкові його рідні (тато, мама, дід Семен, дядько Самійло)? Відповідь чітка, коротка + аргумент з тексту.
Зразок:прадід Тарас: 1) уроки доброти (ніколи й нікому не заподіяв зла, не вкрав, не вбив);2) уроки чуйності та ніжності (утішав Сашка, коли той плакав);3) уроки любові до природи (розповідав про Десну, озера, трави).
ВИКОНАТИ ДО 20.00. 26.01!
===============
Олесь Гончар. Життєпис
ДЗ для 11-Б на асинхронний урок.Перегляньте онлайн-урок: "Життєпис Олеся Гончара" та відео "Людина, яка могла стати вільною".
=============
Олександр Довженко. Кіноповість "Зачарована Десна"
ДЗ (для 11-Б на 25.01)1. Опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 173-177).2. Підготуйте відповідь на питання «Джерела формування особистості письменника» з використанням цитат.
==============
Олександр Довженко. Кіноповість "Зачарована Десна"
================
Олександр Довженко
ДЗ (для 11-Б на 18.01)1. Опрацюйте життєпис Олександра Довженка (стор. 165-172 за підр. Коваленко), уміти усно відповідати на питання. 2. Перегляньте онлайн-урок "Творча біографія Олександра Довженка" та відео "Олександр Довженко: перший поет кінематографу"3. Підготувати (усно) 5-6 цікавих фактів із життя митця.4. Допрацювати таблицю "Символи в романі Івана Багряного "Тигролови".
================
Іван Багряний. Роман "Тигролови"
ДЗ (для 11-А на 17.01)1. Перегляньте онлайн-уроки: ""Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного" та "Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману"; відео "Наталка Сірківна. Характеристика персонажа" або опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 153-158), Слоньовської (стор. 206-208).2. Схарактеризуйте (усно) Григорія Многогрішного за запропонованим планом, підтверджуючи свою відповідь цитатами. Цитати ОБОВ'ЯЗКОВІ!!!1. Григорій Многогрішний - уособлення українського національного характеру, нового покоління освічених українців, які збагнули злочинну природу сталінської системи.2. Рід Многогрішного.3. Портрет.4. Професія. 5. Участь у повстанні в Холодному Яру.6. Конфлікт Григорія і майора Медвина.7. Життєве кредо.8. Риси вдачі:а) сила волі, мужність, нескореність;б) любов до України;в) розум, освіченість;г) любов до Наталки;д) ваші доповнення.9. Висновок (сформулюйте самі).3. Схарактеризуйте усно одного персонажа на вибір: Наталку Сірківну, родину Сірків, Медвина, підтверджуючи свою відповідь цитатами. Цитати ОБОВ'ЯЗКОВІ!!!
================
Іван Багряний. Роман "Тигролови"
ДЗ (для 11-Б на 16.01)1. Перегляньте онлайн-урок "Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману" та відео "Наталка Сірківна. Характеристика персонажа".2. Опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 157-158), Слоньовської (206-208).3. Схарактеризуйте (усно) Наталку Сірківну, родину Сірків, Медвина за самостійно складеним планом (записати в зошит), підтверджуючи свою відповідь цитатами. Цитати ОБОВ'ЯЗКОВІ!!!ОБЕРІТЬ СОБІ ОДНОГО ПЕРСОНАЖА!
=================
Іван Багряний. Роман "Тигролови"
ДЗ (для 11-Б на 11.01)1. Перегляньте онлайн-урок: ""Тигролови". Вольовий характер Григорія Многогрішного" та фільм телебачення Торонто "Сміливі завжди мають щастя: Іван Багряний "Тигролови"" (друге відео за бажанням). Уміти усно відповідати на питання.2. Опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 153-158).3. Схарактеризуйте (усно) Григорія Многогрішного за запропонованим планом, підтверджуючи свою відповідь цитатами. Цитати ОБОВ'ЯЗКОВІ!!!
1. Григорій Многогрішний - уособлення українського національного характеру, нового покоління освічених українців, які збагнули злочинну природу сталінської системи.2. Рід Многогрішного.3. Портрет.4. Професія. 5. Участь у повстанні в Холодному Яру.6. Конфлікт Григорія і майора Медвина.7. Життєве кредо.8. Риси вдачі:а) сила волі, мужність, нескореність;б) любов до України;в) розум, освіченість;г) любов до Наталки;д) ваші доповнення.9. Висновок (сформулюйте самі.
================
Переглянути відео "Зелений Клин: “українська Атлантида” на Далекому Сході // Історія без міфів.
================
Іван Багряний. Роман "Тигролови"
ДЗ (для 11-Б на 09.01 та 11-А на 10.01)1. Опрацювати онлайн-урок: "Основні віхи життя і творчості Івана Багряного". Уміти усно відповідати на питання.2. Прочитати роман Івана Багряного "Тигролови", виділяючи цитати характеристики головних героїв.3. Переглянути фільм "Тигролови".
====================
Завдання для учнів, які не писали сьогодні контроль з української мови "Художні засоби"
Завдання: виписати художні засоби з поезії: засіб - приклад. Маркувати, розділяти.Красо первісна
Золотить осінь куполи дерев,
Пливе за обрій журавлина пісня.
В траві пожухлій посеред узлісся
Спинився клен жовтавий, ніби лев.
Прозоро так. Шипшина догора,
У виярку струмок сріблом дзвінкоче,
На глоді майорить гніздо сороче,
І тиша тиш. І серце завмира.
Красо первісна! Світоньку ясний!
Земля і небо, луки і озера,
І пізні квіти, мов павині пера,
І понад битим шляхом ясени.
Це все моє. Віднині і довіку.
Побережи ж його, двадцятий віку! (Д.Кононенко)
Золотить осінь куполи дерев,
Пливе за обрій журавлина пісня.
В траві пожухлій посеред узлісся
Спинився клен жовтавий, ніби лев.
Прозоро так. Шипшина догора,
У виярку струмок сріблом дзвінкоче,
На глоді майорить гніздо сороче,
І тиша тиш. І серце завмира.
Красо первісна! Світоньку ясний!
Земля і небо, луки і озера,
І пізні квіти, мов павині пера,
І понад битим шляхом ясени.
Це все моє. Віднині і довіку.
Побережи ж його, двадцятий віку! (Д.Кононенко)
================
Засоби зображення комічного в п’єсі М. Куліша “Мина Мазайло”
ДЗ (для 11-Б на 19.12. та 11-А на 20.12.)1. Опрацюйте теорію за підручником Коваленко (стор. 112), Слоньовської-проф. (стор. 170), Авраменка (стор. 121-124).
Таблицю й додаткову теорію з теми можна завантажити тут.
ДЗ (для 11-Б на 12.12)1. Прочитати комедію М. Куліша "Мина Мазайло", виділяючи позиції дійових осіб — Мокія, Мини, дядька Тараса, тьоті Моті — щодо проблеми українізації.2. Переглянути фільм «Мина Мазайло» (1991, реж. С. Проскурня). Визначити, які переваги має фільм, порадьте його подивитися своїм знайомим.
===============
ДЗ (для 11-А на 13.12)1. Опрацювати онлайн-урок: "Розвиток національного театру "Березіль" Л. Курбаса". Уміти усно відповідати на питання.2. Прочитати комедію М. Куліша "Мина Мазайло", виділяючи позиції дійових осіб — Мокія, Мини, дядька Тараса, тьоті Моті — щодо проблеми українізації.2. Переглянути фільм «Мина Мазайло» (1991, реж. С. Проскурня). Визначити, які переваги має фільм, порадьте його подивитися своїм знайомим. УВАГА!!! Нагадую про ДЗ, яке ви повинні були виконати на на 09.12. Див. нижче. Хто не приступав - зробіть.
===============
Остап Вишня
ДЗ (для 11-А на 09.12)1. Прочитати гумореску «Моя автобіографія» (можна скорочено за підручником Авраменка), виділяючи засоби творення комічного. 2. Прослухайте гумореску Остапа Вишні "Сом". Див. ТУТ.3. Перегляньте запропоноване відеопояснення "Гіпербола". Див. ТУТ.Випишіть у словники визначення гіперболи та приклади, уживані в розмовній мові.4. Дайте усні відповіді на питання:👉Доведіть, що твір Остапа Вишні "Сом" - є усмішкою.👉Схарактеризуйте образ оповідача.👉Наведіть приклади використання гіперболи.
===============
Микола Куліш
===============
Театр "Березіль". Лесь Курбас
ДЗ (для 11-Б на 07.12)У робочому зошиті письмово дайте відповіді на питання:
===============
Остап Вишня
ДЗ (для 11-Б на 05.12)Завдання 1. Прочитати гумореску «Моя автобіографія» (можна скорочено за підручником Авраменка), виділяючи засоби творення комічного.Завдання 2. Виписати з гуморески засоби комічного. Оформити у вигляді таблиці: порядковий номер - засіб комічного - 1-2 приклади.Скористатись для цього запропонованою теорією.
Засоби творення комічного у творчості Остапа Вишні:
1. Комічні ситуації та події : – Здрастуйте, діду! Сідайте! Давненько щось до нас не захо- дили. – Що каете? – перепитав дід Тиміш. – Не заходили, кажу, давненько! – Онуки, каете, дрібненькі?! Повиростали вже, всі вже пови- ростали!
2. Підтекст: “Так що наші з М. К. Зеровим стежки розійшлися. Він — на Рим, я на — Шенгеріївку”. Тобто М. Зеров заглибився у вивчення античної літератури, а Остап Вишня — у народну творчість, життя рідного народу.
3. Парадокс (сполучення несумісних понять): «Фельдшер був з мене непоганий, бо зразу ж закапав одному хворому очі нашатирним спиртом замість цинкових крапель»; "В одному районі корови не дуже щедрі на молоко: по нуль цілих півгле- чика десятих на фуражну корову".
4. Комічні контрасти. Гумореска «Зенітка»складається з двох частин. У першій йдеться про мужній вчинок діда-патріота, який з вилами воює з ворогом. У другій – про «баталії» з дружиною, бабою Цукеркою — «з нею я так напрактикувався, що ніяка війна мені ані під шапку». Це контраст між серйозними діями героя і його побутовими сутичками з дружиною.
5. Змішування двох стилів – офіційно-ділового і розмовного (використання військових, політичних та наукових термінів для зображення побутових явищ, наслідування ділових паперів):"Гуси – це був перший і обов'язковий етап нашої освіти… Вищий курс – це свині… Тут треба було вже певної кваліфікації, а найголовніше – поважності…".
6. Жартівливо-комічні образи (смішні прізвиська персонажів, абревіатури): "Перехилипляшка", "Недохиличарка", "Перекусисало", "райграблі", "райґудзик".
7. Іронія (прихована насмішка): «Про гонорар од того хворого говорити не буду».
8. Перифрази й евфемізми для уникнення вульгаризації або створення ефекту поважності, утаємниченості та загадковості : "Сорочка підіймалася вище того місця, про яке ви за- раз не думаєте, і зав'язувалася вузлом на спині".
9. Жартівливі народні прислів'я та приказки: “куди дірка дівається, як бублик їдять”, "Було це за царя Опенька, як була земля тоненька!"
10. Каламбури (переінакшення фразеологізмів): "Волосся подра- лося дубом" (волосся стало дубом); "Дивні діла твої, хіміє" (Дивні діла твої, Господи!) .
11. Поєднання різних (часто різнопланових) ознак, дій у надмірній кількості, створення широких синонімічних рядів: "У його шість десятин землі, дві кобильчини, одно лоша, девятеро курей з півнем, підсвинок, ше- стеро дітей…жінка, жінчина мати й корова".
12. Метонімічні найменування, які зосереджують читацьку увагу на предметах одягу українця: "…свитка кричить…підситок закликає"; "Вона, мабуть, знає, що прийдуть білі штани й біла сорочка".
13. Емоційно забарвлені та роз’яснювальні порівняння: "Таке мале, а як мекне, так ніби в його всередині радіо сидить"; "Дельфін – це ніби наш річний рак, тільки в сто раз більший".
14. Розмовна лексика, лайливі слова, що сягають своїм корінням національної ментальності українців: "собаці під хвіст", "трясця його матір", "облапошують", "дудлить воду".
15. Комічні новотвори: найспеціальніший спеціаліст; драмна драма; намогоричився самостійний смітник; самостійна дірка; доісторичний інструмент; зазозулило та ін.
16. Займенники середнього роду та дієслова в третій особі однини стосовно людини: «Батько його крамничку в нас держав, а воно, сопливе, виплакало, щоб його в колгосп прийняли».
================
Жіночі образи в романі В. Підмогильного «МІСТО»
ДЗ (для 11-А на 06.12)
- Які риси вдачі притаманні жінці?
- Які асоціації вона викликає?
- Які стосунки склались? Яка її роль у житті Степана Радченка?
- Наївна, довірлива, мрійлива, чиста, справжня, нефальшива.
- Надійка — уособлення села.
- Їхнє спілкування нагадувало Степану про село, додавало сил, щоб укоренитися в місті. Надійка вабить Степана доти, поки він відчуває внутрішню причетність до рідного села. Надійка була втіленням сільського минулого, яке заважало вільному диханню. Відштовхнувши її, він відштовхнув своє повернення до рідних витоків. Це дало йому можливість відчути свободу вибору.
================
ДЗ (для 11-Б на 28.11)
1. Опрацюйте життєпис Остапа Вишні (стор. 88-90 за підр. Коваленко; 114-119 за підр. Слоньовської), уміти усно відповідати на питання.
2. Перегляньте запропоноване відео:
Асинхронне завдання на середу (30.11). 1. Прослухайте гумореску Остапа Вишні "Сом". Див. ТУТ.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником Коваленко (стор. 96-97), Авраменка (стор. 101-103). Випишіть у літературознавчі словники визначення фейлетону, гуморески та усмішки.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником Коваленко (стор. 96-97), Авраменка (стор. 101-103). Випишіть у літературознавчі словники визначення фейлетону, гуморески та усмішки.
Гумореска — це невеликий твір, у якому розповідається про якусь смішну пригоду в житті людини, смішну історію чи випадок. Сміх у ній жартівливий, легкий, негострий. Тому в гуморесці не висміюються, як у сатирі, негативні явища чи дії людей, державної системи, а лише часткові недоліки, смішні риси навіть позитивних людей. Фейлетон — невеликий художньо-публіцистичний жваво написаний твір у періодичній пресі, у якому злободенні події зображено в сатиричному або гумористичному плані. Усмішка — різновид фейлетону та гуморески, введений в українську літературу видатним гумористом Остапом Вишнею. Це невеликий за обсягом прозовий твір, у якому з добрим гумором та іронією зображено певну ситуацію або життєве явище. Своєрідність жанру усмішки — у поєднанні побутових замальовок з частими авторськими відступами, в лаконізмі й дотепності.
3. Перегляньте запропоноване відеопояснення. Див. ТУТ.
Випишіть у словники визначення гіперболи та приклади, уживані в розмовній мові.
4. Дайте відповідь на питання:
👉Доведіть, що твір Остапа Вишні "Сом" - є усмішкою.
👉Схарактеризуйте образ оповідача.
👉Наведіть приклади використання гіперболи.
Випишіть у словники визначення гіперболи та приклади, уживані в розмовній мові.
4. Дайте відповідь на питання:
👉Доведіть, що твір Остапа Вишні "Сом" - є усмішкою.
👉Схарактеризуйте образ оповідача.
👉Наведіть приклади використання гіперболи.
================
Жіночі образи в романі В. Підмогильного «МІСТО»
ДЗ (для 11-Б на 28.11)
- Які риси вдачі притаманні жінці?
- Які асоціації вона викликає?
- Які стосунки склались? Яка її роль у житті Степана Радченка?
- Наївна, довірлива, мрійлива, чиста, справжня, нефальшива.
- Надійка — уособлення села.
- Їхнє спілкування нагадувало Степану про село, додавало сил, щоб укоренитися в місті. Надійка вабить Степана доти, поки він відчуває внутрішню причетність до рідного села. Надійка була втіленням сільського минулого, яке заважало вільному диханню. Відштовхнувши її, він відштовхнув своє повернення до рідних витоків. Це дало йому можливість відчути свободу вибору.
================
Валер'ян Підмогильний.
Урбаністичний роман "Місто"
ДЗ (для 11-А на 29.11)Завдання 1. Прочитати роман "Місто", виділити цитати характеристики персонажів. Уміти відповідати на питання за текстом. Підготуватися до експрес-опитування.Завдання 2. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником Коваленко (стор. 78-83), Авраменка (стор. 87-90), запропоновану нижче теорію.Теорію можна завантажити ТУТ. Якщо є потреба, законспектуйте.Завдання 3. Схарактеризуйте Степана Радченка /запишіть по 2-3 епізоди, ситуації до кожної риси вдачі/.
Характеристика Степана Радченка
№ з/п Риса вдачі Епізоди, у яких герой виявляє вказану рису 1. Талановитий, здібний 1. З легкістю вступив до господарського інституту, став справжньою «енциклопедією» для однокурсників, у математиці був «загальновизнаним маестро», мав найкращі конспектів лекцій - їх навіть вирішили розмножувати.
2. ... 2. Наполегливий, рішучий
3. Відповідальний 4. Спостережливий, схильний до самоаналізу
5. Меркантильний (надмірно ощадливий), корисливий 6. Егоїстичний, самозакоханий 7. Гордовитий
№ з/п | Риса вдачі | Епізоди, у яких герой виявляє вказану рису |
1. | Талановитий, здібний | 1. З легкістю вступив до господарського інституту, став справжньою «енциклопедією» для однокурсників, у математиці був «загальновизнаним маестро», мав найкращі конспектів лекцій - їх навіть вирішили розмножувати. 2. ... |
2. | Наполегливий, рішучий | |
3. | Відповідальний | |
4. | Спостережливий, схильний до самоаналізу | |
5. | Меркантильний (надмірно ощадливий), корисливий | |
6. | Егоїстичний, самозакоханий | |
7. | Гордовитий |
================
ЮРІЙ ЯНОВСЬКИЙ. РОМАН "МАЙСТЕР КОРАБЛЯ"
ДЗ (ДЛЯ 11-А НА 22.11)
1. Допрацюйте таблицю "Проблематика роману Ю. Яновського "Майстер корабля"".2. Підготуйтеся до контрольної роботи: повторіть творчість письменників-емігрантів (зокрема Є. Маланюка), М. Хвильового та Ю. Яновського.3. Опрацюйте життєпис В. Підмогильного (стор. 74-77 за підр. Коваленко; 124-126 за підр. Слоньовської), уміти усно відповідати на питання. За потреби виписати тези.4. Перегляньте документальний фільм "Валер'ян Підмогильний". Див. ТУТ.
================
Валер'ян Підмогильний.
Урбаністичний роман "Місто"
ДЗ (для 11-Б на 16.11)Завдання. Прочитати роман "Місто", виділити цитати характеристики персонажів. Уміти відповідати на питання за текстом. Підготуватися до експрес-опитування.
Асинхронне завдання на середу (16.11).Завдання 1. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником Коваленко (стор. 78-83),Авраменка (стор. 87-90), запропоновану нижче теорію.Завдання 2. Перенесіть у зошит запропоновані схеми.
ДЗ (для 11-Б на 21.11)Завдання. Схарактеризуйте Степана Радченка /запишіть по 2-3 епізоди, ситуації до кожної риси вдачі/.
Характеристика Степана Радченка
№ з/п Риса вдачі Епізоди, у яких герой виявляє вказану рису 1. Талановитий, здібний 1. З легкістю вступив до господарського інституту, став справжньою «енциклопедією» для однокурсників, у математиці був «загальновизнаним маестро», мав найкращі конспектів лекцій - їх навіть вирішили розмножувати.
2. ... 2. Наполегливий, рішучий
3. Відповідальний 4. Спостережливий, схильний до самоаналізу
5. Меркантильний (надмірно ощадливий), корисливий 6. Егоїстичний, самозакоханий 7. Гордовитий
№ з/п | Риса вдачі | Епізоди, у яких герой виявляє вказану рису |
1. | Талановитий, здібний | 1. З легкістю вступив до господарського інституту, став справжньою «енциклопедією» для однокурсників, у математиці був «загальновизнаним маестро», мав найкращі конспектів лекцій - їх навіть вирішили розмножувати. 2. ... |
2. | Наполегливий, рішучий | |
3. | Відповідальний | |
4. | Спостережливий, схильний до самоаналізу | |
5. | Меркантильний (надмірно ощадливий), корисливий | |
6. | Егоїстичний, самозакоханий | |
7. | Гордовитий |
================
Валер'ян Підмогильний. Урбаністичний роман "Місто"
ДЗ (для 11-Б на 14.11)1. Підготуватися до контрольної роботи: повторити творчість письменників-емігрантів (зокрема Є. Маланюка), М. Хвильового та Ю. Яновського.2. Опрацювати життєпис письменника (стор. 74-77 за підр. Коваленко; 124-126 за підр. Слоньовської), уміти усно відповідати на питання. За потреби виписати тези.
================
================
Юрій Яновський. Роман "Майстер корабля"
ДЗ (для 11-Б на 07.11)
1. Дослідіть проблематику роману Ю. Яновського "Майстер корабля". Див. теоретичний матеріал у підручнику Коваленко, Слоньовської та на блозі. Заповніть таблицю.
2. Перегляньте також характеристику героїв роману (ті, хто ще не виступав).3. Підготуйтесь до контролю за текстом.
ДЗ (для 11-Б на 07.11)
1. Дослідіть проблематику роману Ю. Яновського "Майстер корабля". Див. теоретичний матеріал у підручнику Коваленко, Слоньовської та на блозі.
================
Юрій Яновський. Роман "Майстер корабля"
ДЗ (для 11-Б на 09.11)
ДЗ (для 11-Б на 09.11)
Дослідіть модерністські образи моря та міста у творі Ю. Яновського "Майстер корабля" та образи-символи роману. Зробіть записи в робочому зошиті у формі таблиці.Скористайтесь підручником Слоньовської-профіль (стор.ю 116-117) та Авраменка (стор. 69-70) та запропонованим нижче матеріалом.Див. ТУТ.http://vo.od.ua/rubrics/kultura/12001.php
================
Микола Хвильовий. Новела "Я(Романтика)"
================
ДЗ (для 11-Б на 02.11)
1. Охарактеризуйте образи Редактора, Професора, Тайах, Богдана та Сева. Доведіть, що це неоромантичні образи. Письмово складіть план хар-ки або короткі тези. У тексті виділіть цитати.
2. Опрацюйте теоретичний матеріал за підр. Коваленко (стор. 70-71), Слоньовської (стор. 118-121).
УВАГА!!! Кожен учень бере 1 образ. Розподіл за списком. Перших 6 - Редактор, 7-13 - Професор, 14-20 - Тайах, 21-27 - Богдан, 28-33 - Сев.
================
=================
"Празька школа". Євген Маланюк. Життєвий та творчий шлях
ДЗ (для 11-А на 01.11)
1. Чому літературне угруповання дістало назву «Празька школа»?
2. Географічні центри «Празької школи»?
3. Хто був ідейним наставником «пражан»?
4. Які митці входили до «Празької школи»?
5. Як називалась лірика «пражан»?
6. Яким був пафос творчості поетів «Празької школи»?
7. Який тип українця змальовували поети «Празької школи»?
3. Послухати КІЛЬКА РАЗІВ аудіозапис вірша Є. Маланюка "Уривок з поеми" у виконанні І. Мурашка.Аудіозапис див. ТУТ.
=================
Микола Хвильовий
ДЗ (для 11-Б на 19.10)2. Опрацювати теорію стор. 46-48 (Авраменко), виконати письмово завдання 5;
- Яку присвяту має новела? Поясніть.
- Що символізує "загірна комуна"?
- Чому М. Хвильовий головного героя називає "м'ятежним"?
- Чому герої новели безіменні?
=================
1. Доведіть, що ранні твори П. Тичини належать до символізму. Проілюструйте конкретними прикладами.2. Кому присвячено поетичні рядки Євгена Маланюка: «… від кларнета твого — пофарбована дудка зосталась,// … в окривавлений Жовтень — ясна обернулась весна». Докладно поясніть, використовуючи статтю В. Стуса «Феномен доби».3. Що таке «розстріляне відродження»? Поясніть кожне слово та проілюструйте 3-4 прикладами.
=================
Євген Маланюк
ДЗ (для 11-Б на 17.10)2. Вірш Є. Маланюка «Уривок з поеми» вивчити напам'ять.
=================
Богдан-Ігор Антонич
ДЗ (для 11-А на 18.10)3. Уміти аналізувати вірш "Різдво". Для цього опрацювати теоретичний матеріал (див. нижче) + за підручниками Коваленко (стор. 121), Авраменка (стор. 137) та відповідати на питання.
==================
Євген Маланюк. Життєвий та творчий шлях
ДЗ (для 11-Б на 12.10)
1. Опрацювати теоретичний матеріал про "празьку школу" за конспектами, підручниками Коваленко (стор. 137-141), Слоньовської-профіль (стор. 83-84) та ПИСЬМОВО відповісти на питання:1. Чому літературне угруповання дістало
назву «Празька школа»?
2. Географічні центри «Празької школи»?
3. Хто був ідейним наставником «пражан»?
4. Які митці входили до «Празької школи»?
5. Як називалась лірика «пражан»?
6. Яким був пафос творчості поетів
«Празької школи»?
7. Який тип українця змальовували поети
«Празької школи»?
2. Опрацювати теоретичний матеріал про творчість Є. Маланюка за підручниками Коваленко (стор. 142-145), Слоньовської-профіль (стор. 87-88) та ПИСЬМОВО відповісти на питання:Як Євген Маланюк змальовував у своїй творчості Україну? Підтвердити короткими цитатами.
3. Послухати КІЛЬКА РАЗІВ аудіозапис вірша Є. Маланюка "Уривок з поеми" у виконанні І. Мурашка. Аудіозапис див. ТУТ.
1. Чому літературне угруповання дістало
назву «Празька школа»?
2. Географічні центри «Празької школи»?
3. Хто був ідейним наставником «пражан»?
4. Які митці входили до «Празької школи»?
5. Як називалась лірика «пражан»?
6. Яким був пафос творчості поетів
«Празької школи»?
7. Який тип українця змальовували поети
«Празької школи»?
==================
Євген Маланюк
ДЗ (для 11-Б на 10.10)
==================
Максим Рильський
ДЗ (для 11-А на 11.10)
1. Уміти аналізувати сонет М. Рильського «У теплі дні збирання винограду...», для цього опрацювати конспект, теоретичний матеріал за підручниками Авраменка (стор. 40-43), Коваленко (стор. 44-45).
2. Сонет «У теплі дні збирання винограду...» вивчити напам'ять. Декламуючи, ураховувати рекомендації вчителя. Надіслати до 19.00. 11 жовтня.
3. Уміти відповідати на запропоновані питання. Питання до поезії див. ТУТ.
4. Опрацювати відеоурок "Богдан-Ігор Антонич. Життя і творчість". Див. ТУТ.
==================
Богдан-Ігор Антонич
1. Опрацюватии відеоурок "Богдан-Ігор Антонич. Життя і творчість".УВАГА!!! Не забудьте про вірш М. Рильського напам'ять, питання до вірша та виконане письмове завдання на минулому уроці (художні засоби в поезіях П. Тичини)!!!
=================
Максим Рильський
ДЗ (для 11-Б)1. Уміти аналізувати сонет «У теплі дні збирання винограду...», для цього опрацювати конспект, теоретичний матеріал за підручниками Коваленко (стор. 44-45); Борзенко-профіль (стор. 29-30), Слоньовської-профіль (стор.60-61).
=================
Максим Рильський
ДЗ (для 11-А на 04.10)1. Опрацювати теоретичний матеріал про "київських неокласиків" (див. нижче + підр. Борзенко-профіль (стор. 23-24), Коваленко (стор. 39-40); записати в зошит та вивчити риси творчості неокласиків.
Микола Зеров, Максим Рильський, Павло Филипович, Михайло Драй-Хмара, Освальд Бургардт (Юрій Клен).
основне джерело поезій - антична творчість, антична культура (античні теми і сюжети, міфологічі образи і мотиви)
проголошення гасел “чистого” мистецтва та культу позбавленої суспільного змісту художньої форми, відстороненість од злободенних проблем реального життя, оспівування земних насолод
віддавали перевагу історико-культурній та морально-психологічній проблематиці
проголосили актуальне гасло «До джерел!» (творче переосмислення національної і зарубіжної традицій у контексті нових викликів часу)
утверджували традицію «поезії високого стилю»
тяжіння до стрункості та вишуканості форми (сонет, віртуозна ритміка, різноманітні системи віршування)
=================
Павло Тичина. Лірика
ДЗ (для 11-А на 27.09)
1. Знати тексти віршів П. Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить…", "О панно Інно ...", "Пам'яті тридцяти".
2. ПИСЬМОВО в зошитах дати відповідь на питання до поезії П. Тичини "О панно Інно".*Яку біографічну основу має поезія?*Які образи підкреслюють самотність ліричного героя та його розлуку з коханою?*Чому "Ви" автор пише з великої літери?*Назвіть авторські неологізми. З якою метою автор їх використовує?*Що таке синестезія? Наведіть приклад з поезії.
Матеріал можна подивитись у підручнику Пахаренка 10 кл. (стор. 241-242) та Слоньовської 10 кл. (стор. 277). Підручники можна завантажити на цій сторінці нижче.
3. Уміти відповідати на запропоновані питання. Питання до поезії ТУТ.
3. Уміти відповідати на запропоновані питання. Питання до поезії ТУТ.
Вивчити напам'ять вірші П. Тичини "Ви знаєте, як липа шелестить" та "О панно Інно".УВАГА!!! Для вичення напам'ять кожного вірша пропоную тиждень. Один із віршів надіслати до 19.00. 27 вересня, другий до 19.00. 4 жовтня. Після цього терміну вірші не надсилайте - перевіряти не буду. щоб не сталося прикрих випадків (немає інтернету, не завантажується, вимкнули світло тощо), не відкладайте на останній день
Декламуємо виразно (дотримання пауз, наголошування слів, логічні наголоси) та не поспішаючи. На спотворюємо слова. Дотримуємося нормативного наголошування. Декламуємо із заплющеними очима. Надсилаємо вайбером. Максимальний бал - 9. Для того, щоб був високий бал, треба відповісти на 3 додаткових питання.
==================
Немає коментарів:
Дописати коментар