Асинхронне навчання


УКРАЇНСЬКА МОВА

ПУНКТУАЦІЯ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ


1. Повторити пунктуацію складного та простого речення.
2. Пояснити розділові знаки в реченнях. Відповіді друкуйте або пишіть розбірливо.

Зразок. 
Аж тут підвівся Орфей і,( 1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав на весь голос: то була пісня,(3) що їі найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) може,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
коми 1 і 2 — при відокремленій обставині, вираженій дієприслівниковим зворотом
кома 3 — між частинами складнопідрядного речення
коми 4 і 5 – при відокремленій поширеній прикладці
коми 6 і 7 — при вставному слові (невпевненість)
кома 8 і 9 – при однорідних членах речення, з'єднаних безсполучниковим зв'язком

1) Праворуч у темряві причаївся ліс, (1)низько припав, (2) розпластавшись над самою землею, (3) а між дорогою й лісом слалась лугова низинка, (4) на якій ген-ген вгадувалось чорне око озерця /Є.Гуцало/.

2) Коли на фронті рідні вої йшли, (1) страху не знаючи, (2) в бої, (3) ми, (4) жінки, (5) для них кували зброю, (6) ми для них збирали врожаї, (7) на ланах, (8) у шахтах, (9) на заводах працювали вдень і уночі, (10) кожен поштовх серця, (11) кожен подих на єдину справу даючи /Н.Забіла/.

3) Внизу ріка у скелях клекотить, (1) лежить село, (2) укрите небесами, (3) а ген, (4) у горах, (5) де вітри з орлами, (6) пастуша ватра мирно мерехтить 
/М.Луків/.

ВИКОНАТИ ДО 20.00 13.05.

==========

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

ЛІНА КОСТЕНКО. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ


1. УВАЖНО переглянути відеопроєкт про Ліну Костенко можна ТУТ

2. Виразно читати поезії Ліни Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать», «Життя іде…», «Доля», «Моя любове, я перед тобою», уміти відповідати на питання до них. 
3. Опрацювати теоретичний матеріал за профільним підручником Слоньовської (стор. 259-261) та Борзенко (стор. 181-185).

Вивчити вірш "Страшні слова, коли вони мовчать" НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 28.04).   Зразок декламування див. ТУТ.

Вивчити  НАПАМ'ЯТЬ (надіслати відео до 20.00 04.05) 12 АФОРИЗМІВ ІЗ ВІРШІВ Л. КОСТЕНКО НА ВИБІР. АФОРИЗМИ МОЖНА ВЗЯТИ ТУТ І ТУТ. 


ЛІНА КОСТЕНКО. ІСТОРИЧНИЙ РОМАН У ВІРШАХ "МАРУСЯ ЧУРАЙ"


1. ПРОЧИТАТИ РОМАН "МАРУСЯ ЧУРАЙ" (ХТО ПРЕТЕНДУЄ НА ВИСОКИЙ БАЛ, ЧИТАТИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ), ВИДІЛИТИ ЦИТАТИ ХАРАКТЕРИСТИКИ МАРУСІ ЧУРАЙ, ГАЛІ ВИШНЯКІВНИ, ГРИЦЬКА БОБРЕНКА, ІВАНА ІСКРИ, БОБРЕНЧИХИ, ЧУРАЇХИ.
2. ОПРАЦЮВАТИ ТЕОРІЮ ЗА ПІДРУЧНИКОМ АВРАМЕНКА (СТОР. 215-221), КОВАЛЕНКО (СТОР. 228-235), СЛОНЬОВСЬКОЇ (СТОР. 231-234).
3. УСНО ХАРАКТЕРИЗУВАТИ МАРУСЮ ЧУРАЙ ТА ГАЛЮ ВИШНЯКІВНУ, СКОРИСТАВШИСЬ ТЕОРІЄЮ ТА ПІДТВЕРДЖУЮЧИ ЦИТАТАМИ З ТЕКСТУ.
4. Розказати та записати на камеру історію кохання Марусі Чурай та Грицька Бобренка, відповідаючи на питання:
- Як виховувалися Маруся і Грицько?
- За що Маруся покохала Грицька?
- Як вплинула на Грицька його мати Бобренчиха?
- Чим відрізнялося кохання Марусі й Грицька?
- З ким Грицько зрадив Марусю?
- У чому причина трагедії кохання Марусі і Грицька?
- За що судять Марусю?
- Чи винна дівчина в смерті Грицька?
- Хто рятує Марусю? Чому?

Надіслати до 20.00 13.05.

==========
УКРАЇНСЬКА МОВА
ПРЯМА МОВА

1. Вивчити тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.
2. Виконати завдання письмово або на друкованій основі. Завдання див. ТУТ.  
3. Вивчити тему "Заміна прямої мови непрямою" за підручниками Глазової § 3 та Заболотного § 5. 
4. Виконати завдання письмово в зошиті або на друкованій основі. Замініть пряму мову непрямою.
1. «Піду купатися в інше місце», — сказав Вітя. 2. «Я, Насте, ніколи тебе не забуду!» — гаряче промовив Кость. 3. «Чого тебе, Тарасе, понесло в поле?» — допитувалася мати. 4. «Готові, капітане?» — ледь чутно запитав помічник. 5. «Починай, — наказав Радислав другому пілотові, — своє звернення».  6. Я взяв мікрофон і наказав: «Усім приготуватися до зйомки!» 

ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ № 2 й 4 НАДІСЛАТИ ДО 20.00 01.05.


==========
УКРАЇНСЬКА МОВА

Розділові знаки в безсполучникових реченнях


1. Знати тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях".
2. Розставте розділові знаки. Поясніть, замінюючи безсполучникові речення на складнопідрядні чи складносурядні).
Зразок: Прийде година - достигне і калина (Коли прийде ...).

1. Знаю я моє ім’я не згасне на прийдешнім сонячнім путі (В. Сосюра). 
2. Ледь зоріло  на роботу йшла (М. Шаповал). 
3. В житті побачиш ти такі картини поганий друг в біді завжди покине (В. Голубничий). 
4. Того ранку у селі не кували ковалі мого діда серед ночі вбили кляті куркулі (Б. Олійник). 
5. До влади прийшов силою  з ганьбою витурлять (О. Воля). 
6. Ще сонячні промені сплять  досвітні огні вже горять (Леся Українка).
7. Вірив ти народ твій буде першим на весь світ! (П. Тичина). 
8. Дощ упав на трави оживуть отави. Дощ упав на жито  будем краще жити (М. Шаповал). 
9. Мовить слово соловей співає (Нар. творчість). 
10. Нема розумного друга  з книгою поговори (Нар. творчість).
11. Дощ пройшов хазяйським кроком  сад в росі купається (І. Нехода). 
12. Ми можем згинути не згине народ (М. Стельмах). 

 ВИКОНАТИ ДО 20.00 09.04


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Переглянути відео "Василь Стус: самопожертва заради України // 10 запитань Вахтангу Кіпіані" можна ТУТ.   КОРОТКО законспектувати відповіді на питання за біографією письменника.
2. Виразно читати та знати зміст поезій Василя Стуса «Як добре те, що смерті не боюсь я ...», «Крізь сотні сумнівів ...», «Терпи, терпи, терпець тебе шліфує...», «Господи, гніву пречистого ...».
3. Опрацювати вказані сторінки підручників: 236-237 (Авраменко), 245-247 (Коваленко), 241-242 (Слоньовська-стандарт).
4. ВИВЧИТИ ВІРШ "ГОСПОДИ, ГНІВУ ПРЕЧИСТОГО ..." НАПАМ'ЯТЬ (НАДІСЛАТИ ВІДЕО ДО 20.00 09.04).
!!! Охочі заробити додаткові бали (+3 максимально) за вірш напам'ять, можуть пройти тести. Див. ТУТ. Зароблений бал діліть на 4 і напишіть мені кількість балів, які я повинна додати.

=========
УКРАЇНСЬКА МОВА

Складносурядне речення

1. Вивчіть тему "Складносурядне речення",  використавши відеопояснення "Складносурядне речення".
2. Випишіть речення, у яких між частинами не ставляться розділові знаки. Поясніть за такою схемою: граматичні основи-характеристика сполучників-правило. Запишіть відеопояснення. 
ВИКОНАТИ ДО 20.00 19.03.

Внизу на рівнині вже відквітала весна а в горах вона лише починалася /О.Гончар/. Крикне ворон і бринить його крик довго-довго (Г. Тютюнник). Іще одна-єдина мить і дальній поїзд прошумить. (А.Малишко.) Часом у блакитній вишині пропливала біла хмара або пролітала пташина (А.Шиян) Ще неба шовк хмаринками не журиться і рясно жито сизим зацвіта /В.Козак/. А тепер шепочуть колоски у полі й сонцем налилося золоте зерно (В.Сосюра). Сонце зійшло і враз над Києвом занялося ре­ви­ще гудків. (Смолич) Коло броду дотлівали жовті віти яворів а над ними пролітали білі лебеді вгорі. (Д.Луценко.) І пливла у далеч біла павутина і сміялось небо як блакитний сад. (М.Рильський.) Скрізь якась покора в тишині розлита і берізка гола мерзне за вікном (В. Сосюра). Не цвітуть квітки зимою і дерева не шумлять. (Олександр Олесь.) Тільки що Марія розпалила в печі й приставила горщики у вікнах замиготіла чорна смушева шапка й блиснули чорні брови (І. Нечуй-Левицький).


Складнопідрядне речення. Види складнопідрядних речень. Розділові знаки в складнопідрядних реченнях

1.Повторити (вивчити) види складнопідрядних речень за підручником
Заболотного, 9 клас (див. ТУТ) або іншим джерелом. Знати назву, питання,
сполучники та сполучні слова.
2. Повторити (вивчити) тему "Розділові знаки в складнопідрядних реченнях",
використавши відеопояснення. Див. ТУТ.
3. Визначте головну і підрядну частини в кожному реченні, поставте питання,
назвіть сполучник (сполучне слово), з’ясуйте вид підрядної частини. Розставте 
розділові знаки. Запишіть відео. ВИКОНАТИ ДО 20.00 19.03.

1. Часом весна розливалась так пишно що у воді потопали не тільки ліси і сінокоси (О.Довженко).
2. Що нишком діється по всіх кутках відчути мусимо на власній шкурі (Ю.Клен).
3. Це той чаклун якого й досі згадують у них в селі з любов'ю й страхом (В.Шевчук)
4. Якби фортуна не була сліпою хіба б лежав той грек на дні Супою? (Л.Костенко)
5. І хай відносин наших світ погасне А спогади все ж будуть жить в мені... (О.Олесь).
6. Ледве ясне сонечко скотиться додолу тихий вечір присмерком вкриє ліс і поле (Н. Забіла).

4. Запишіть речення (РОЗБІРЛИВО!). Розставте, де треба, розділові знаки між частинами складнопідрядних речень.  ВИКОНАТИ ДО 20.00 19.03.
1. Люди зрозуміли що якщо вони добре працюватимуть щось зароблять (Гр. Т.).
2. Для того щоб полюбити власний народ не треба нам ненавидіти інший народ (О. Кобилянська).
3. У природі ніч існує для того щоб у тиші росло усіляке зілля і відпочивала людина (М.Стельмах).
4. Вони мовчки здіймалися вгору і хоч була вже ніч Іван виразно бачив при світлі зірок її обличчя (М. Коц.).
5. Вона чекала того благодатного часу коли скінчиться наука і Андрійко уже назавжди приїде додому (П. Коч.).
6. Брати Блаженки шепотілися між собою що коли треба буде вони стануть один до одного спинами (О. Гончар).
7. Мій біль бринить, зате коли сміюся, то сміх мій рветься джерелом на волю (О.Теліга).
8. Він... розказував, яку в їх селі рибу ловлять і яка в їх ріка рибна що усяка риба ведеться (Марко Вовчок).
9. Довго співали дівчата довго гуляли хлопці незважаючи на те що другого дня треба було рано вставати. (Н.-Лев.)
10. Моряки йшли цепом і якщо поглянути б збоку то наша атака здавалася дивовижною (В. Логв.)

==========
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Григір Тютюнник. Новела "Три зозулі з поклоном"

1. Прочитати новелу "Три зозулі з поклоном", виділяючи цитати характеристики Софії, Марфи, Михайла.2. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником Слоньовської-стандарт
(стор. 223-225) та Коваленко (стор. 213-217). Уміти відповідати на питання.
3. Перегляньте екранізацію новели Гр. Тютюнника. Див. ТУТ.
4. ПИСЬМОВО виконайте завдання, використовуючи текст твору, переглянуту кінострічку та теорію підручника.
Відповідаючи на поставлені питання та використовуючи короткі цитати, напишіть розповідь від 1-ої особи.
Для хлопців.
" . . . любов Михайла" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)
- Розкажіть про себе: як звати, хто ваша дружина, чи є діти, чим займаєтеся?
- Що з вами сталося? Звідки приходять листи?
- Скажіть, будь ласка, що вам не дає спокою?
- А чому ви не відповіли взаємністю Марфі?
- Але знаючи, що вона вас любить, чому хоча б поглядом не підтримали її? Може б, їй легше було б?
- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Михайла.

Для дівчат (на вибір: Марфа або Софія)
" . . . любов Софії" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)
- Скажіть, як вам жилося без чоловіка, чи не важко самій виховувати сина?
- Чи відчували ви листи свого чоловіка?
- Чи знали ви, що Марфа кохала Михайла?
- А звідки ви дізналися, що Марфа першою відчувала листи Михайла? Хто вам про це сказав?
- А ви сердилися на Марфу за те, що вона відчувала листи, а ви – ні?
- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Софію.

" . . . любов Марфи" (вставте означення, яке, на вашу думку, підходить найбільше)
- Ви одружені?
- Як звати вашого чоловіка?
- Як ви до нього ставитесь? Чому?
- А кого ви кохаєте?
- Але ж Михайло набагато старший за вас та одружений?
- Чому ви не боретеся за своє щастя?
- Як ви відчували що прийшов лист від Михайла? І навіщо той лист потрібен був вам, адже адресований іншій жінці?
- Зробіть висновок про те, як ці вчинки характеризують Марфу.
ВИКОНАТИ ДО 20.00 19.03.

==========
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Виразно читати та знати тексти творів І. Драча "Крила" та "Балада про соняшник".
2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 197-199 (АВРАМЕНКО), 203-206 (КОВАЛЕНКО).
ВИВЧИТИ "БАЛАДУ ПРО СОНЯШНИК" І. ДРАЧА  НАПАМ'ЯТЬ (НАДІСЛАТИ ВІДЕО ДО 20.00 06.03).
3. Охочі заробити додаткові бали (+3 максимально) за вірші напам'ять, можуть пройти тести. Див. ТУТ і ТУТ. Зароблений бал діліть на 4. 
ВИКОНАТИ ДО 20.00 06.03.

==========
УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Повторити вивчений матеріал: однорідні члени речення, вставні слова, звертання, відокремлені члени речення. 
Особливу увагу звернути на теми: граматичні помилки в реченнях з однорідними членами та в реченнях з дієприкметниковими та дієприслівниковими зворотами. Зверніться до однокласників, щоб поділилися з вами конспектами.
2. Опрацюйте тему "Порівняльний зворот". Див. ТУТ. 
3. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ В ЗОШИТІ ТА ВИВЧІТЬ ПРАВИЛА ВИДІЛЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ЗВОРОТІВ КОМАМИ!!!  за підручником Заболотного (§ 14) . Див. ТУТ.  
4. Виконайте контрольну роботу до 20.00 05.03.  Див. ТУТ.

==========

ІІ СЕМЕСТР
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

1. Виразно читати та знати тексти віршів В. СИМОНЕНКА "ЗАДИВЛЯЮСЬ У ТВОЇ ЗІНИЦІ", "ЛЕБЕДІ МАТЕРИНСТВА" ТА "ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ - ЛЮДИНА?.." ТА Д. ПАВЛИЧКА "ДВА КОЛЬОРИ", "Я СТУЖИВСЯ, МИЛА, ЗА ТОБОЮ...".
2. Опрацювати вказані сторінки підручників: 190-191 (АВРАМЕНКО), 196-202 (КОВАЛЕНКО).
ВИВЧИТИ ВІРШ В. СИМОНЕНКА "ЗАДИВЛЯЮСЬ У ТВОЇ ЗІНИЦІ" НАПАМ'ЯТЬ.
ВІДЕО НАДІСЛАТИ ДО 20.00. 19.02!

==========
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Опрацювати  тему "Відокремлені члени речення". Уміти розмежовувати відокремлені члени речення, називати спосіб вираження, пояснювати розділові знаки. 
Для цього перегляньте, а за потреби законспектуйте відеопояснення:
"Відокремлені узгоджені означення"
"Відокремлені неузгоджені означення"
"Відокремлені обставини"
"Відокремлені прикладки", 
"Відокремлені додатки"
"Відокремлені уточнювальні члени речення"

Відеопояснення див. ТУТ.

2. Виконати інтерактивні вправи за посиланнями:
https://learningapps.org/display?v=pa3k0zdat20
https://learningapps.org/display?v=ph81sgckt20
https://learningapps.org/display?v=p9y1uwgqk20
https://learningapps.org/display?v=ppjzefr0c20

3. Розставити і пояснити розділові знаки в реченнях. 
Послідовність аналізу:
1. Визначити, яким відокремленим членом ускладнено речення (для цього підкресліть граматичну основу, за потреби назвіть означуване слово, позицію відокремленого члена речення стосовно ОС, слова, за допомогою яких приєднано відокремлений член,  тощо).
2. Схарактеризувати його (поширений/непоширений, чим виражено, позиція, особливості тощо).
3. Пояснити розділові знаки, аргументуючи правилом. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО!!!

1. Вітру в обличчя жбурляючи піну плив пароплав у далеку країну.
2. У заволоченому хмарами небі не вгледіти жодної зірки.
3. Котяться до берега дрібні хвильки розсипаються на піску ласкаві ніжні.
4. Ліворуч майже на краю дворища червоніла під зеленим дахом друга оселя.
5. Після восьмої вечора місто завмирало, і ніхто опріч німців не мав права з’являтися на вулицях.
6. Німотний кипарис хороший мій знайомий суворо зводиться в мінливі небеса.

ВИКОНАТИ ДО 20.00. 19.02!

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА
Вставні слова. Звертання

1. Повторити тему "Вставні конструкції", використавши відеопояснення.
2. Повторити тему "Звертання", використавши відеопояснення.

Зробити конспект другого і четвертого  відеопояснення у вигляді таблиці: правило - приклад. ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ Й  ОБВЕСТИ ВСТАВНІ СЛОВА ТА ЗВЕРТАННЯ.

ВИКОНАТИ ДО 20.00. 07.02!

=============

ІІ СЕМЕСТР

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА


Виконайте контрольну роботу з теми "Творчість Івана Багряного, О. Довженка, О. Гончара".  Перед виконанням прочитайте новелу Олеся Гончара «Модри Камень»
Див. ТУТ.

Контрольну роботу виконати до 20.00. 10 лютого.


==================
ІІ СЕМЕСТР

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Олександр Довженко. Кіноповість "Зачарована Десна"

1. Прочитати фрагменти з кіноповісті "Зачарована Десна".
Див. стор. на блозі "11 клас. Українська літ-ра": там є посилання на хрестоматію.

2. Дати відповідь у вигляді схеми чи таблиці на питання:
Які уроки людяності і доброти дали Сашкові його рідні (тато, мама, дід Семен, дядько Самійло)? 
Відповідь чітка, коротка + аргумент з тексту. 
Зразок: 
прадід Тарас: 
1) уроки доброти (ніколи й нікому не заподіяв зла, не вкрав, не вбив);
2) уроки чуйності та ніжності (утішав Сашка, коли той плакав);
3) уроки любові до природи (розповідав про Десну, озера, трави).

ВИКОНАТИ ДО 20.00.  07.02!

==============
ІІ СЕМЕСТР

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Іван Багряний. Роман "Тигролови"

1. Прочитати роман Івана Багряного "Тигролови", виділяючи цитати характеристики головних героїв.
2. Переглянути фільм "Тигролови"
3. Зробити ПИСЬМОВО у формі таблиці порівняльну характеристику твору та кінострічки, указавши спільне та відмінне в 3-4-х епізодах. 
Схема аналізу: епізод - спільне - відмінне

Виконати до 20.00 28 січня!!!

======================
ІІ СЕМЕСТР

УКРАЇНСЬКА МОВА
Однорідні  члени речення

2. Розставити і пояснити розділові знаки в реченнях. 
Послідовність аналізу:
назвіть граматичну основу - укажіть однорідні члени речення - визначте синтаксичну роль однорідних членів - схарактеризуйте вид зв'язку між однорідними членами - схарактеризуйте сполучники, якщо вони є - застосуйте правило. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО!!!

1. А по дашку прозорої веранди ходили то дощі то голуби...
2. Озеро кишіло хижаками а саме окунем щукою судаком.
3. На гарячих прогрітих південним сонцем устах заграла гарна усмішка.
4. Промінням сонця м’ятою лугів і колосом достиглих наших днів так пахне хліб. 

Виконати до 20.00 23 січня!!!
===========================

 УКРАЇНСЬКА МОВА

Завдання № 11. Виконайте контрольну роботу з теми "Головні та другорядні  члени речення". Див. ТУТ.

Виконати сьогодні 19 грудня до 20.00.

=======================

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Завдання № 10. Виконайте контрольну роботу з теми "Творчість В. Підмогильного та Остапа Вишні".  
Див. ТУТ.

Контрольну роботу виконати протягом 3-х днів  (до 20.00.  неділі 18 грудня).
========================

УКРАЇНСЬКА МОВА

Завдання № 10. Виконайте контрольну роботу з теми "Синтаксис". Див. ТУТ.

Виконати протягом 4-х днів  (до 20.00. 16 грудня).

========================

УВАГА!!! Усі учні, які вчаться асинхронно, виконують творчий проєкт із літ-ри про українських письменників. Вимоги читайте на сторінці "Творчі роботи учнів"


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Остап Вишня. Гумореска "Моя автобіографія
"

Завдання № 9
1. Прочитати гумореску Остапа Вишні "Моя автобіографія" (скорочено за підр. Авраменка).
2. Опрацювати теорію стор. 99-100 (Авраменко), стор. 91-93 (Коваленко).
3. Записати на камеру відповіді на питання:
  • Який засіб творення комічного є в назві?
  • Які реальні події зі свого життя висвітлює письменник у гуморесці?
  • Що таке іронія? Наведіть приклади іронії в гуморесці.
  • Наведіть приклади комічних ситуацій у гуморесці?
Кожне питання оцінюється 3 балами.

Надіслати до 16.00 14 грудня вайбером або поштою.

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА
Односкладні речення
Завдання № 9.
Визначте вид односкладних речень: назвіть граматичну основу - визначте форму присудка - укажіть вид речення. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО.
1.    Люблю усмішку на чужім обличчі (В. Сосюра). 
2.    Той монастир недавно збудували (Л. Костенко).
3.    Напишуть у книгах великих про наші звичайні дні (О. Квітневий).
4.    Смоктало під грудьми від холоду (3. Тулуб).
5.    І хочеться всю землю обійняти (В. Симоненко).
6.    Науки не носити за плечима (Нар. творчість).
7.    Тієї ж миті потемніло в очах (С. Музиченко).
8.    На сизих луках скошено траву (М. Рильський).
9.    Не можна затуляти сучасним життям життя тисячоліть (М. Семенко).
10.  Ой у полі жито копитами збито (Нар. творчість).
11.  У малесенькій тісній халупці було вогко і трохи душно (І. Багряний).
12.  Нема на світі України, немає другого Дніпра (Т. Шевченко).

Надіслати до 16.00 14 грудня вайбером або поштою.

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА
Синтаксичне узгодження та керування. Уживання прийменників

Завдання № 8.
Виконайте тест з теми за посиланням: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4180253

Виконати протягом 3-х днів  (до 20.00. неділі 4 листопада).

===================

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
В.  ПІДМОГИЛЬНИЙ. РОМАН "МІСТО"

Завдання № 8 з літ-ри.

ЗАВДАННЯ 1. ПРОЧИТАТИ РОМАН "МІСТО", ВИДІЛИТИ ЦИТАТИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ. 
ЗАВДАННЯ 2. ОПРАЦЮЙТЕ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПІДРУЧНИКОМ КОВАЛЕНКО (СТОР. 78-83), АВРАМЕНКА (СТОР. 87-90), ЗАПРОПОНОВАНУ НИЖЧЕ ТЕОРІЮ.
ТЕОРІЮ МОЖНА ЗАВАНТАЖИТИ ТУТ. ЯКЩО Є ПОТРЕБА, ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ.
ЗАВДАННЯ 3. СХАРАКТЕРИЗУЙТЕ СТЕПАНА РАДЧЕНКА /ЗАПИШІТЬ ПО 2-3 ЕПІЗОДИ, СИТУАЦІЇ ДО КОЖНОЇ РИСИ ВДАЧІ/.


Заповніть таблицю.   Пишіть розбірливо. 
Сфотографуйте та надішліть до кінця наступного тижня (11 грудня 20.00.)
ХАРАКТЕРИСТИКА СТЕПАНА РАДЧЕНКА

      № 
     З/П  
           РИСА ВДАЧІ
ЕПІЗОДИ, У ЯКИХ ГЕРОЙ ВИЯВЛЯЄ ВКАЗАНУ РИСУ
1.
ТАЛАНОВИТИЙ, ЗДІБНИЙ
1.          З ЛЕГКІСТЮ ВСТУПИВ ДО ГОСПОДАРСЬКОГО ІНСТИТУТУ, СТАВ СПРАВЖНЬОЮ «ЕНЦИКЛОПЕДІЄЮ» ДЛЯ ОДНОКУРСНИКІВ, У МАТЕМАТИЦІ БУВ «ЗАГАЛЬНОВИЗНАНИМ МАЕСТРО», МАВ НАЙКРАЩІ КОНСПЕКТІВ ЛЕКЦІЙ - ЇХ НАВІТЬ ВИРІШИЛИ РОЗМНОЖУВАТИ.
2. ...
2.
НАПОЛЕГЛИВИЙ,    РІШУЧИЙ

3.
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ   
4.
СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ, СХИЛЬНИЙ ДО САМОАНАЛІЗУ

5.
МЕРКАНТИЛЬНИЙ (НАДМІРНО ОЩАДЛИВИЙ), КОРИСЛИВИЙ
6.
ЕГОЇСТИЧНИЙ, САМОЗАКОХАНИЙ
7.
ГОРДОВИТИЙ

===================

Контрольні роботи виконати протягом 3-х днів  (до 20.00.  середи 23 листопада).
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Завдання № 6. Виконайте контрольну роботу з теми "Література письменників-емігрантів. Українська проза 20-х років XX століття".  
Див. ТУТ.

Завдання № 7. 
1. Прочитайте чи прослухайте роман Ю. Яновського "Майстер корабля".
2. Дослідіть проблематику роману. Див. теоретичний матеріал у підручнику Коваленко (стор. 64-72), Слоньовської (стор. 116-122) та на блозі. 
Заповніть таблицю.   Пишіть розбірливо. 
Сфотографуйте та надішліть до кінця тижня (27 листопада 20.00.)

 
===================
УКРАЇНСЬКА МОВА
Завдання № 7. Виконайте контрольну роботу з теми "Морфологія" (частина ІІ). Див. ТУТ.

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА
Прийменник. Уживання прийменників

Завдання № 6.
Виконайте тест з теми "Уживання прийменників" за посиланням: 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7721179

Виконати протягом 4-х днів  (до 20.00. понеділка 7 листопада).

===================

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ. НОВЕЛА "Я(РОМАНТИКА)"

Завдання №5 з літ-ри.
1. Прочитати новелу М. Хвильового "Я(Романтика)".
2. Опрацювати теорію стор. 46-48 (Авраменко), виконати письмово завдання 5 (стор. 48); стор. 54-59 (Коваленко).
3. Записати на камеру відповіді на питання:письмово відповісти на питання:
Поясніть назву новели (2 б.).
Яку присвяту має новела? Поясніть (2 б.).
Чому герої новели безіменні? (2 б.).
Чому Андрюша під вироками ставить незрозумілий "хвостик"? (2 б.).
Як М. Хвильовий розкриває внутрішні суперечності в душі головного героя новели «Я (Романтика)».
Доберіть цитати на підтвердження своїх міркувань (4 б.).
3. Переглянути короткометражний фільм режисера М. Калюжного «Я» (2008), знятий за мотивами новели М. Хвильового «Я (Романтика)». Див. ТУТ. 


Надіслати до 16.00 7 жовтня вайбером або поштою.

===================

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Еміграційна література
Завдання № 4 з літ-ри.
Вивчити напам'ять вірш Є. Маланюка  "Уривок з поеми", дотримуючись вимог.

Декламуємо виразно (дотримання пауз, наголошування слів, логічні наголоси) та не поспішаючи. На спотворюємо слова. Дотримуємося нормативного наголошування.  Декламуємо із заплющеними очима.  Надсилаємо вайбером. 
Максимальний бал - 9.  Додаткові 3 бали можна заробити, відповідаючи на питання.

1. Коли і де діяло угруповання «празька школа»? Хто з поетів належав до "празької школи"?
2. Схарактеризуйте ліричного героя поезії "Уривок з поеми".
3. Які твори стали джерелом алюзії? Підтвердіть текстом.

На виконання завдання ви маєте тиждень. Надіслати до 16.00 24 жовтня вайбером або поштою.

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА

Дієслово

Завдання з мови № 5. Виконайте тест з теми "Дієслово" за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9533799

Виконати протягом 3-х днів (до 21.00. середи 19 жовтня).

===================

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Українська поезія 20-х років XX століття

Завдання № 2 з літ-ри.

Вивчити напам'ять вірш П. Тичини  "О панно Інно", дотримуючись вимог.

Декламуємо виразно (дотримання пауз, наголошування слів, логічні наголоси) та не поспішаючи. На спотворюємо слова. Дотримуємося нормативного наголошування.  Декламуємо із заплющеними очима.  Надсилаємо вайбером. 
Максимальний бал - 9.  Додаткові 3 бали можна заробити, відповідаючи на питання.
  • Як  Ю. Лавріненко назвав творчу манеру письма П. Тичини? Чому?
  • У вірші «О панно Інно…» холодним снігам протиставляється весняне квітування лугів. Цей композиційний прийом називається . . . Аргументуйте. 
  • Який історичний факт ліг в основу вірша «Пам’яті тридцяти»?

Завдання № 3 з літ-ри.
Вивчити напам'ять сонет М. Рильського  «У теплі дні збирання винограду...».

Додаткові 3 бали можна заробити, проаналізувавши сонет «У теплі дні збирання винограду...». Для цього опрацюйте теоретичний матеріал за підручниками  Коваленко (стор. 44-45); Борзенко-профіль (стор. 29-30), Слоньовської-профіль (стор.60-61). 

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА

Числівник

Завдання з мови № 3. Підкресліть  неправильні форми числівників, виправте їх. Аргументуйте свою відповідь. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО. Відповідаючи, нікуди не підглядаєте, можете лише прочитати слово. Схема відповіді: числівник із помилкою  правильний варіант – правило-пояснення.

Двомастами сорока трьома, стами, трьохсот двадцятьох сімох, п'ятистами одним, двадцятьома п'ятьома, на стах шістдесяти, двадцятьма дев'ятьма, тридцять восьми, ста сорока одним, шестидесяти сімох, тисячі двадцятого, восьмисот трьох, шестистами дев'яноста трьома, тисяча сімдесят першого,  п'ятидесятьма сьома, двох третіх, семидесяти шістьох. 

На виконання завдання ви маєте тиждень. Надіслати до 16.00 10 жовтня вайбером або поштою.

Завдання з мови № 4. Виконайте контрольну роботу № 1 з теми "Морфологія. Частина І"

Код доступу 9655203
Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

Виконати протягом тижня.

===================

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Українська поезія 20-х років XX століття

Завдання № 1 з літ-ри.

1. Розкрити поняття «Розстріляне відродження», пояснивши кожне слово та проілюструвавши прикладами (4 б).

2. Укажіть ознаки футуризму. Доведіть, що вірш М. Семенка «Місто» - зразок футуристичної поезії (4 б).

3. Чому і коли стався злам у творчості П. Тичини? Чому В. Стус називає його «блазнем при дворі кривавого короля»? У відповіді використовуйте тези зі статті В. Стуса «Феномен доби» про Павла Тичину (тези зачитуйте із зошита) (4 б). 
 Відповідь записати на камеру. Розповідати, не підглядаючи в додаткові джерела.

===================

УКРАЇНСЬКА МОВА

Іменник. Прикметник

Завдання з мови № 1. Утворіть словосполучення з поданими іменниками, укажіть рід іменників. Аргументуйте свою відповідь. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО. Відповідаючи, нікуди не підглядаєте, можете лише прочитати слово. Схема відповіді: словосполучення – рід іменника – правило-пояснення
1. Авеню
2. Нежить
3. Поні
4. ООН
5. Маестро
6. Жабо
7. Путь
8. Вовчище
9. Какаду
10. Фрау
11. Цеце
12. Рева

Завдання з мови № 2. Знайдіть прикметники, у яких допущено граматичні помилки при творенні ступенів порівняння, виправте знайдені помилки. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО. Схема відповіді: помилкове слово – правильна форма – правило-пояснення
Менш вдалий, дорожчий, найбільш сумний, самий розумний, найглибший, менш білявий, найгарніший, щонайскладніший, більш відданий, щедріший за всіх, більш ультрамодний, якнаймиліший, щонайдальший, найтовстіший, найбільш густіший, дужчий, найсинюватіший, менш світло-зелений, більш тонесенький, самий гірший, молодший, менш невмирущий, найвітряніший, менш досвідчений, якнайдорожчий, більш чорноокий, дзвінкіший, сильніший від усіх.

============================================

Основні вимоги та рекомендації:

1. Шановні учні, оскільки ви обрали саме таку форму навчання, то свідомі того, що навчальний матеріал ви вивчаєте самотужки з використанням підручників та інших джерел інформації.
2. Виконуєте всі ті дз з мови та літ-ри (усні та письмові), що й учні вашого класу.
3. Оцінювання ваших навчальних досягнень відбуватиметься асинхронно (не разом із класом). Щоб уникнути списування та допомоги родичів, це здебільшого будуть відеовідповіді та опитування в режимі реального часу за попередньою домовленістю. Це може бути ср-пт у мої «вікна», якщо ви не вчитесь, або час після уроків до 16.00, у ср до 17.00. Напишіть мені особисто зручний для вас час, я зіставлю зі своїм графіком – і прийму остаточне рішення. Хто із часом не визначиться – назначу сама.
4. Для виконання завдань буде визначено певний термін – тиждень від дня оголошення завдання.
5. Якщо учень не вклався в термін або виконав завдання, нехтуючи вимоги, воно оцінюється 1 балом. Якщо не вийшов на зв'язок із вчителем – аналогічно.
6. Усно відповідаючи на питання вчителя, ОБОВ'ЯЗКОВО вмикаєте камеру, щоб не було сумнівів, що ви відповідаєте самі й не користуєтесь додатковими джерелами.

Немає коментарів:

Дописати коментар