Характеристика учня
Асинхронне завдання для 11-А та 11-Б на 26.05. (виконують лише ті учні, яким для вступу потрібна буде характеристика). Написати завтра та надіслати вайбером або електронною поштою.Див. теорію ТУТ.Див. зразки ТУТ.
========
Повторення. Орфографія
ДЗ для 11-А та 11-Б на 18.05:1. Опрацювати §39, 50 (за підручником Ющука, 10 клас). Для повторення теми "Велика літера" також скористайтесь Новим правописом . Винятки та важкі випадки виписати в зошит та ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ. Див. ТУТ.2. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:"Написання НЕ з різними частинами мови","Уживання великої літери".З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 6!!!
СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.
========
Засоби міжфразового зв'язку
==========
Пунктуація складного речення. Орфографія
ДЗ для 11-А та 11-Б на 15.-16.05:1. Підготуватися до заліку з теми "Пунктуація складного речення".2. Опрацювати §53 (за підручником Заболотного, 5 клас). Винятки та важкі випадки виписати в зошит та ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ. Див. ТУТ.3. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:"Написання ненаголошених голосних у суфіксах","Написання префiксiв пре-, при-, прi-".З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 6!!!
СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.
Пунктуація складного речення. Орфографія
ДЗ для 11-А та 11-Б на 11.-12.05:1. Допрацювати за потребою пунктуацію простого та складного речення. 2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна3. Опрацювати §29, 36 (за підручником Заболотного, 5 клас). Винятки та важкі випадки виписати в зошит та ЗНАТИ НАПАМ'ЯТЬ. Див. ТУТ.4. Написати В РОБОЧОМУ ЗОШИТІ словникові диктанти (нумеруйте та пропускайте між диктантами рядок) з таких тем:"Написання сумнівних приголосних","Уживання апострофа".З кожної теми по три диктанти!!! Усього повинно бути 6!!!
СЛОВНИКОВІ ДИКТАНТИ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ.
Пунктуація складного речення. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. Повторення. Орфографія
========
Пунктуація складного речення
ДЗ для 11-А та 11-Б на 04.05 (чт):1. Допрацювати за потребою пунктуацію простого та складного речення.2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна
========
Пунктуація складного речення
ДЗ для 11-А та 11-Б на 01.05 (пн):
1. Повторити пунктуацію складного та простого речення.
2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна
=======
Пряма мова
ДЗ (для 11-А на 25.04 (пн) та 11-Б на 24.04 (вт)):
1. Знати тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та "Заміна прямої мови непрямою". Бути готовим до контролю.
2. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити картку з теми можна
========
Пряма мова
1. Вивчити тему (хто досі не зробив) "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробити конспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.
***********
=========
Пряма мова
1. Вивчити тему "Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові" та зробитиконспект (схема+приклад), скориставшись відеопоясненням ТУТ.2. Виконати завдання письмово або на друкованій основі.Завдання див. ТУТ.
========БЕЗСПОЛУЧНИКОВЕ РЕЧЕННЯ
Завдання для учнів, які 11 квітня пропустили уроки української мови. Розставте розділові знаки. Поясніть, замінюючи безсполучникові речення на складнопідрядні чи складносурядні. Запишіть відео.Зразок: Прийде година - достигне і калина (Коли прийде ...).
1. Пан гуляв у себе в замку у ярмі стогнали люди (Леся Українка).2. Сашко задихався і зморився більше години вони бігли з Сіроманцем до глинищ (М.В.).3. Троянда не розквітне її спалило сонце непривітне (В.Чумак) .4. Клопочуться батько й мати треба дитині ім’я давати (В.Еллан).5. Сполохані орли злітають у небо сполохані жаби стрибають у болото (Є. Дудар).6. Поруйнуєш гніздо лелек зазнаєш страшного лиха (О. Потапенко).7. Знаю я моє ім'я не згасне на прийдешнім сонячнім путі (В. Сосюра).8. Не русалонька блукає то дівчина ходить (Т. Шевченко).
ВИКОНАТИ ДО 20.00 11.04
=============
СКЛАДНЕ
РЕЧЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ'ЯЗКУ
ДЗ (для 11-Б (усіх учнів класу!!!) та 11-А на 10.04 ):1.Повторити тему "Види зв'язку між простими реченнями в складному".2.Виконати завдання на друкованій основі. Завантажитикартку з теми можна ТУТ.3. Знати бездоганно тему "Розділові знаки в безсполучниковому реченні".Виконати завдання (для тих, хто не виконував у четвер).Завдання. Випишіть речення, між частинами яких треба поставити двокрапку (розділові знаки пропущено):1. Розплющиш очі зупиниться мить.2. Учись на старість буде як знахідка.3. Повний чайник мовчить неповний шумить.4. Зерно до зерна мірка повна.5. Вірю сподівана воля прийде до стражденного краю.6. Яблуню не вчи родити яблука її уже сама натура навчила.7. Наука не вода в рот не увіллєш.8. Розумний птах шкодує пір'я мудра людина шкодує слова.9. Не могили в степу запорожці на чайках пливуть.10. Переконатися пора зробивши зло не жди добра.11. Я твердо знаю без розп'яття безсмертя на землі нема.12. У товаристві лад усяк тому рад.13. Життя прожито друзів не нажито.14. Скрикне сова довго-довго луна не стихає.15. Важко в навчанні легко в труді.16. Прийде вечір всі вулиці в селі аж гудуть піснями.17. Ні таки прекрасний наш народ він і в горі гідність зберігає.18. Завтра буде дощ ластівки літають низько.
=======
Розділові знаки в безсполучникових реченнях
ДЗ (для учнів 11-Б, які працюють удома, на 06.04):1. Знати тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях".2. Розставте розділові знаки. Поясніть, замінюючи безсполучникові речення на складнопідрядні чи складносурядні).Зразок: Прийде година - достигне і калина (Коли прийде ...).
1. Знаю я моє ім’я не згасне на прийдешнім сонячнім путі (В. Сосюра). 2. Ледь зоріло на роботу йшла (М. Шаповал). 3. В житті побачиш ти такі картини поганий друг в біді завжди покине (В. Голубничий). 4. Того ранку у селі не кували ковалі мого діда серед ночі вбили кляті куркулі (Б. Олійник). 5. До влади прийшов силою з ганьбою витурлять (О. Воля). 6. Ще сонячні промені сплять досвітні огні вже горять (Леся Українка).7. Вірив ти народ твій буде першим на весь світ! (П. Тичина). 8. Дощ упав на трави оживуть отави. Дощ упав на жито будем краще жити (М. Шаповал). 9. Мовить слово соловей співає (Нар. творчість). 10. Нема розумного друга з книгою поговори (Нар. творчість).11. Дощ пройшов хазяйським кроком сад в росі купається (І. Нехода). 12. Ми можем згинути не згине народ (М. Стельмах).
======
Розділові знаки в безсполучникових реченнях
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 23.03 ):
1. Повторити матеріал з культури мовлення. Підготуватися до контролю.
2. Знати тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях".
3. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити
картку з теми можна ТУТ.
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 23.03 ):
1. Повторити матеріал з культури мовлення. Підготуватися до контролю.
2. Знати тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях".
3. Виконати завдання на друкованій основі. Завантажити
картку з теми можна ТУТ.
Розділові знаки в безсполучникових реченнях
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 20.03 ):
1.Повторити (вивчити) тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях" за
підручником Заболотного, 11 клас (§ 36, стор. 161). Таблицю записати в зошити.
2.Виконайте вправи № 363 (усно), 367, 371 (письмово). Підручник можна завантажити ТУТ.
======
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 20.03 ):
1.Повторити (вивчити) тему "Розділові знаки в безсполучникових реченнях" за
підручником Заболотного, 11 клас (§ 36, стор. 161). Таблицю записати в зошити.
Розділові знаки в складнопідрядних реченнях
==========
Розділові знаки в складнопідрядних реченнях
===========
Складнопідрядне речення. Види складнопідрядних речень
==============
Складнопідрядне речення
==============
Завдання для учнів 11-А класу, які 01.03 не писали контроль з укр мови.
Завдання. Випишіть речення, у яких між частинами не ставляться розділові знаки. Поясніть за такою схемою: граматичні основи-характеристика сполучників-правило. Запишіть відеопояснення. Виконати до 20.00 01.03.Внизу на рівнині вже відквітала весна а в горах вона лише починалася /О.Гончар/. Крикне ворон і бринить його крик довго-довго (Г. Тютюнник). Іще одна-єдина мить і дальній поїзд прошумить. (А.Малишко.) Часом у блакитній вишині пропливала біла хмара або пролітала пташина (А.Шиян) Ще неба шовк хмаринками не журиться і рясно жито сизим зацвіта /В.Козак/. А тепер шепочуть колоски у полі й сонцем налилося золоте зерно (В.Сосюра). Тільки що Марія розпалила в печі й приставила горщики у вікнах замиготіла чорна смушева шапка й блиснули чорні брови (І. Нечуй-Левицький). Сонце зійшло і враз над Києвом занялося ревище гудків. (Смолич) Коло броду дотлівали жовті віти яворів а над ними пролітали білі лебеді вгорі. (Д.Луценко.) І пливла у далеч біла павутина і сміялось небо як блакитний сад. (М.Рильський.) Скрізь якась покора в тишині розлита і берізка гола мерзне за вікном (В. Сосюра). Не цвітуть квітки зимою і дерева не шумлять. (Олександр Олесь.)
==========
Складносурядне речення
ДЗ (для 11-Б та 11-А на 27.02)1. Вивчити тему "Складносурядне речення", використавши відеопояснення "Складносурядне речення".2. Виконати всі завдання на друкованій основі. Див. ТУТ.В усіх реченнях ОБОВ'ЯЗКОВО ПІДКРЕСЛИТИ ГРАМАТИЧНІ ОСНОВИ, ВИДІЛИТИ СПОЛУЧНИКИ ТА СПІЛЬНІ СЛОВА.
==========
Просте речення. Пунктуація
ДЗ (для 11-Б та 11-А на 20.02)1. Повторити вивчений матеріал: однорідні члени речення, вставні слова, звертання, відокремлені члени речення. Особливу увагу звернути на теми: граматичні помилки в реченнях з однорідними членами та в реченнях з дієприкметниковими та дієприслівниковими зворотами. 2. Опрацюйте тему "Порівняльний зворот". Див. ТУТ. 3. ЗАКОНСПЕКТУЙТЕ В ЗОШИТІ ТА ВИВЧІТЬ ПРАВИЛА ВИДІЛЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ЗВОРОТІВ КОМАМИ!!! за підручником Заболотного (§ 14) . Див. ТУТ. 4. Виконайте завдання. Підкресліть граматичні основи та порівняльні звороти. Розставте пропущені розділові знаки. Обґрунтуйте свою відповідь.1. І хай рожевий наче мрія птах мені співає в золотих житах (Д.Кремінь).2. І дивиться місяць на землю де в цвіті немов у фаті йде весна (Д. Іванов).3. На заході півнеба охопили нерухому заграву дощ лив як з відра (О. Гончар).4. І вже струмочки наче діти побігли смішно по траві (М. Сом).5. Новорічна ніч як казка (Є. Гуцало).6. Капітан Косачів немов прокинувся од сну (Ю. Збанацький).7. Моя любов як море що висохнуть не може (В. Сосюра).8. Вечір чеше розпущені коси в золотому як сон ручаї (Г. Коваль).9. А проміння довге як мітли обмете сизо-хмарну даль (В. Симоненко).10. Зимовий вечір закуривши люльку розсипав зорі наче іскри (В. Симоненко).11. Я вчився майже як відмінник.12. Будинки як чотири високі скелі обступають подвір’я (О. Гончар).13. А невісточка як веселка (Ю. Збанацький).14. І сиві дуби як боги застигли нахмуривши брови (М. Луків).15. А воли чумацькії великі як гори (Ю. Мушкетик).16. Чисті та свіжі стіни ніби випромінювали ласку (Є. Гребінка). 17. Видно всю станцію як на долоні (А. Звірик).18. Шапка як єпископська митра (П. Загребельний).
==============
Відокремлені члени речення
Відокремлені додатки. Відокремлені уточнювальні члени речення
2. Виконати завдання № 7, 8 на друкованій основі. Див. ТУТ.
2. Виконати завдання № 6 на друкованій основі. Див. ТУТ.
2. Виконати завдання № 6 на друкованій основі. Див. ТУТ.
2. Виконати завдання № 2, 3 ,5 на друкованій основі.
Див. ТУТ.
2. Виконати 1-е завдання на друкованій основі.
Див. ТУТ.
2. Виконати 2, 4-е завдання на друкованій основі. 3, 5-е в зошиті.
Див. ТУТ.
назвіть граматичну основу - укажіть однорідні члени речення - визначте синтаксичну роль однорідних членів - схарактеризуйте вид зв'язку між однорідними членами - схарактеризуйте сполучники, якщо вони є - застосуйте правило. ЗАПИШІТЬ ВІДЕО!!!
2. Озеро кишіло хижаками а саме окунем щукою судаком.
3. На гарячих прогрітих південним сонцем устах заграла гарна усмішка.
4. Промінням сонця м’ятою лугів і колосом достиглих наших днів так пахне хліб.
2. Роздрукувати картку для роботи вдома та на уроці. Виконати 1-е завдання на друкованій основі.
Див. ТУТ.
Див. ТУТ.
====================
Див. ТУТ.
====================
2. Виконати 2-4-е завдання на друкованій основі.
Див. ТУТ.
====================
1. Повторити тему "Однорідні члени речення", використавши відеопояснення.
2. Роздрукувати картку для роботи вдома та на уроці. Виконати 1-е завдання на друкованій основі.
Див. ТУТ.
2. Підкресліть граматичні основи. З’ясуйте, якими членами речення виступають виділені слова.
1. Попереду бовваніли вали Очакова(В. Малик). 2. Зливи травня , що зачастили після снігового березня та мокрого квітня, перетворили курну рівнину у водяне царство (Ю. Яновський). 3. Поклади мені варення з полуниці , розкажи мені казку таку просту… (К. Герасименко). 4. Палиця батька стояла, як завше, у своєму кутку (У. Самчук). 5. Брязнули морозом ковані остроги — будуть на Покрову од зими листи (С. Бен). 6. Ось і його річка, що має чотири броди, ось і принишкле село з корогвами тополь , і під солом’яною шапкою хатина, що тримає у віконцях сновійність місяця(М. Стельмах). 7. В осінню ніч сорок п’ятого року прощання лунали над Дніпром(О. Довженко). 8. Він і досі, повертаючись пізно додому, стукає в це віконце з місячним маревом чи клубками темені(М. Стельмах). 9. Люди із замерзлими тілами , перебігши очима грізні рядки на екрані, голосно, сміливо, з радісним запалом стріпують головами (В. Винниченко). 10. За кермом сидів маленький боєць у великих димчастих окулярах (О. Гончар). 11. Вгорі на стінах висіли гірлянди з сосни(А. Головко). 12. Василько, осліплений від радості, не помічав змученого усміху Анни, не чув лементу дитяти (Р. Федорів). 13. Всі, хто зібрався в залі, з нетерпінням чекали початку засідання суду (О. Кобилянська). 14. Нехай ботаніки розв’язують питання про різнобарвний лист у пору опадання (М. Рильський). 15. Це якось уже мимоволі заспокоювало хвилювання молодих льотчиків, виповнювало серця упевненістю в успішне виконання бойового завдання (А. Головко).
3. Уміти визначати в реченнях головні й другорядні члени, ставити питання, указувати тип обставини та застосовувати прийоми розмежування членів речення в складних випадках.
=====================
=====================
=====================
2. Виконати завдання.
=====================
СИНТАКСИЧНОГО КЕРУВАННЯ
СИНТАКСИЧНОГО УЗГОДЖЕННЯ
Твій дім
1. Опрацювати § 16 за підручником Заболотного (11 клас). Занотувати та вивчити таблиці на стор. 73,75,76. Підготуватися до опитування з теми "Уживання прийменників".
ДЗ (для 11-А та 11-Б на 01.11.)
1. Повторити тему "Прийменник. Уживання прийменників" за підручником Заболотного (7 клас). Особливу увагу зверніть на таблицю (стор. 165); § 22–23 (за підручником Авраменка).
1. Опрацювати тему "Прийменник. Уживання прийменників" за підручником Заболотного (7 клас). Особливу увагу зверніть на таблицю (стор. 165). Їі потрібно записати в зошити та вивчити.
а) до І дієвідміни: мазати, клеїти, поїти, біліти, білити, кидати, кричати, розповісти, бачити, віяти, бити, просити, радити, спати, бігти, хотіти, булькотати;
б) до ІІ дієвідміни: писати, кричати, жати, слати, бурмотіти, свистати, свистіти, чекати, везти, жити, радити, мостити, відповісти, вити, сипати, шити.
2. Виконати письмово картку в зошиті.
2. Виконати письмово картку в зошиті.
1. Тепліше стає на серці, коли бачиш, що ти не цілком одинокий на світі, що є добрі, сердечні люди, які без всякого власного інтересу дбають про тебе (Коц.).
2. Знаєш, від усієї цієї історії віє чимось чужим. Якоюсь похмурою екзотикою, яка принесена з інших країв (Ю. Сорока).
3. Артема цікавило не це, доїдуть вони чи не доїдуть до фронту. Його цікавило інше: ешелон той зараз на станції чи, може, поїхав? (А. Головко).
4. У цих розмовах сам на сам з людиною іншого, далекого світу Хаєцький почував себе зовсім інакше, ніж під час розмови з своїми товаришами по зброї (Олесь Гончар).
5. Від років лопався вже не тільки самий кожух, але й застарілі латки на ньому (Ст.).
6. Люди й на нього дивилися з повагою : така краса не могла належати абикому , і він те розумів і потай пишався (І. Кравченко).
7. І хто нам допоможе? Єдиний у трьох лицях? Кому я кину квітку, прекрасну, як зорю? Ми з Музою — ми дві — дві жінки — де наш лицар?! Ось Муза продиктує, а я його створю (Кост.).
8. Ніяке дитяче товариство хлопця не приваблювало, найкращою розвагою для нього було приходити з батьком у цех (Ваш).
9. В таку добу під горою, Біля того гаю, Що чорніє над водою, Щось біле блукає (Тарас Шевченко).
10. У теплі дні збирання винограду її він стрів, на мулах нешвидких Вона верталась із ясного саду, Ясна, як сад, і радісна, як сміх. І він спитав: — Яку б найти принаду, Щоб привернуть тебе до рук моїх? Вона ж йому: — Світи щодня лампаду Кіпріді добрій... (Рил.).
2. Виконати тести на друкованій основі або в зошиті.
Тести можна завантажити ТУТ.
Завдання 2. Знайдіть неправильні форми числівників.
Трьохстами п’ятьома, дев’яностам одному, восьмисот тридцяти, на двохста чотирьох, двомастами сорока трьома, стами, трьохсот двадцяти сімох, п'ятмастами сорока одним, двадцятьома п'ятьома, двадцятьма дев'ятьма, тридцяти вісьми, ста сорока одним, шістьдесят сімох, восьмисот трьох, шестистами дев'яносто трьома, восьмистами п'ятдесятьма сьома, восьмисот трьох, семидесятилітній.
Шевченко, тітка, директор, Олександр, Олександра, Галя, орел, Таня, Коля, ведмідь, шахтар, Юля, грузин, Ігор, донька, дочка, дядько, Андрій, Івасик, Марія, Марійка, Юрій, Настя, Параска, Євгенія, Євгеній, староста, бригадир.
Завдання 2. Знайдіть неправильно утворені форми ступенів порівняння прикметників і запишіть їх правильно.
Найгарніший, здібніший, менш черствий, премудріший, щонайдальший, поганіший, менш мокріший, більш добрий, найбільш найтовстіший, якнайкращий, багатший, маліший, більш світліший, менш досвідчений, якнайдорожчий, якнайблизький, ліпший, найменш охайний.
Теплий, темнуватий, цікавий, сліпий, смачний, надзвичайний, кислий, ультрамодний, рум’яний, малесенький, дорогий, зеленавий, кислуватий, вчорашній, премудрий, заширокий, важкий, відповідальний, товстенний, хитрющий, зимовий, навчальний, важливий, дорогий, сталевий, добрий, широкий, веселий, недобрий, глибокий, дужий, всесильний, щирий, залізний, білуватий, гіпсовий, короткий, нешвидкий, лікарський, старезний, надчутливий, широчезний, здібний.
Завдання 2. Знайдіть прикметники, у яких допущено граматичні та орфографічні помилки при творенні ступенів порівняння, виправте знайдені помилки.
Менш вдалий, дорожчий, найбільш сумний, самий розумний, більш розкішний, найглибший, найбільш порожній, менш білявий, найгарніший, вузчий, щонайскладніший, щедріший за всіх, більш ультрамодний, якнаймиліший, нищий, найбільш густіший, дужчий, найсинюватіший, менш світло-зелений, більш тонесенький, самий гірший, молодший, менш невмирущий, легчий, найвітряніший, більш чорноокий, дзвінкіший, сильніший від усіх.
Немає коментарів:
Дописати коментар